Housetour – Treningsrom!

Nytt år, ny meg, er det ikke det de sier? I år er jeg i alle fall veldig pumped up på å bli den “stina’en” jeg var før. Før depresjonen, utbrentheten og angsten. Den Stina’en som var sporty, sunn og livsglad!

Så i desember har jeg handlet litt småting til treningsrommet (i tillegg til det jeg hadde fra før av), så jeg kan trene ordentlige økter hjemmefra. Jeg har som mål å trene 3-5 ganger hver uke, og da blir det litt vel stress å dra på treningssenter, når jeg uansett har treningsrom hjemme. Hehe!

Vet at mange av dere er nysgjerrige på treningsrommet og hva slags utstyr jeg har der, så her får dere full oversikt!

Treningsbenk
Rockeringer
Treningsball
Treningsmatte
Tredemølle
Vektstang med vekter
Dumbbells
Foam roller
Ab wheel
Resistance bands

Gleder meg skikkelig til å komme i toppform igjen! Tenker forresten å legge ut treningsprogram man kan gjøre hjemme og på treningsstudio hver mandag fremover, så dere som vil trene kan følge meg på det!

Apropo trening. Nå skal jeg hoppe inn i treningstøyet og gjennomføre en økt!

 

12 kommentarer

Siste innlegg