Tilbake fra pause! + Oppdatering på 21 day challenge!

annonse – nelly

Ah, endelig tilbake igjen! I forrige uke blogget jeg kun to ganger, hvilket ikke er stort å skryte av akkurat. Men jeg brukte tiden på å komme meg ut av feriemodus, og til å planlegge høsten og vinteren. Jeg har så mye spennende jeg vil gjøre i høst og vinter, og det klør i fingrene mine etter å komme skikkelig igang igjen med bloggen.

Føler at helt siden corona brøt ut har vi alle vært litt i en en rar boble hvor vi hverken har levd som normalt ei heller jobbet som normalt, og det har bare vært den ene tingen etter den andre. Nå føler jeg at livet begynner å bli mer normalt igjen.

Selv om det har jo blusset opp en del smitte, men nå er vi på en måte vandt med hvilke forhåndsregler vi må ta og hvordan vi skal forholde oss til alt. Det begynner å føles normalt. Hvor sykt er ikke det?

Jeg er i alle fall veldig klar for å kicke skikkelig igang igjen. Nå er inspirasjonen min på topp og jeg gleder meg til å blogge masse fremover. Selv om det føles ut som at sommeren egentlig begynte nå. For herregud så fint vær det har vært de siste typ to ukene.

Sommerværet i år var fint de to første ukene i juni, og først nå som fellesferien er over, DA kommer finværet tilbake. Haha! Jaja, sånn er det. Må bare nyte solen så lenge den varer uten å gå heeelt i feriemodus.

En oppdatering om 21 dager challenge: Nå er jeg på dag 15 av 21 day challengen, så da tenkte jeg at jeg kunne gi dere en update. Å kutte sukker helt brått var ganske hardt i starten. Jeg fikk mye abstinenser, og det har fortsatt ikke gitt seg 100%. Men det har blitt mye bedre. Det er skummelt og ekkelt å tenke på hvor avhengig kroppen fysisk og psykisk blir av sukker, og det frister veldig å fortsette og holde meg unna sukker når challengen er over. Tipper jeg gjør den om til en 50 day challenge. Jeg merker at jeg har mye mer motivasjon, tenker mye klarere, har mer jevn energi, føler meg mindre “vannete” i kroppen og generelt føler jeg meg mye bedre etter å ha kuttet ut sukkeret. Sukker gjør jo basically bare skade på kropp og psyke, så nå som jeg har klart å holde meg unna i 15 dager, skal jeg klare mye lengre! Kanskje jeg klarer meg helt til 1 desember? Det er skikkelig kosemåned, så da mååå jeg jo ha litt sukker, hehe.

Det å stå opp før 07:00 og trene hver eneste dag har også gitt resultater. Jeg føler meg så mye bedre nå! Eneste som er kjipt er at det har blitt noen dager der jeg ikke har klart å sovne tidsnok på kvelden, og da har jeg måttet ta en powernap dagen etterpå, haha. Men det går seg til!

Hele meningen med denne challengen er jo å komme i gode rutiner før summertime sadness’en og høstmørket kicker inn, og jeg føler jeg er på god vei dit. Så det er deilig! Forhåpentligvis blir det lettere å takle høstmørket i år!

Les alt om 21 day challenge HER.

KJOLEHER– 20% rabatt
SKO
HER
VESKEHER

 

Jeg gleder meg i alle fall til å komme tilbake 100%! Hvor sykt fin er ikke denne kjolen forresten? Elsker nudefargen på den, og hele viben. Selv om det er kjole kan den lett brukes til hverdag. Sleng på et par knee high boots når høsten kicker inn, så er du ready to go! PS: den er på 20% rabatt frem til i morgen!

 

Følg meg på sosiale medier:

Instagram@stinablogg
Instagram@stinablogghage
Snapchat@stinablogg

2 kommentarer
    1. Nydelig antrekk på nydelige deg! 😀 Haha, det er så typisk at det blir flott vær rundt den tiden skolen starter opp! Klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg