Stor forandring på bloggen!

ENDELIG har jeg fått ny header her på bloggen! Nå var det mildt sagt på tide med en oppfriskning her. Den forrige headeren har jeg hatt i 1,5 år så det var virkelig på tide å bytte den ut.

Da jeg var på Gran Canaria reiste vi til Puerto de Mogan en av dagene, og da hadde vi full photoshoot med blomstene så vi fikk tatt nye bilder til header. Jeg syns den nye headeren er så fin! Også er den skikkelig meg! Rosa, blomster, clean tekst, blonder og all about that makeup. Hehe! Det er utrolig hvor stor forskjell det blir med en ny header!

Jeg har jo hatt utallige headere igjennom tidende, og nå kan jeg vise dere et par av de!

Her er den forrige jeg hadde, som jeg hadde helt frem til i dag tidlig. 

Denne tok jeg bilder til da jeg var på Gran Canaria februar for to år siden. 

Aner ikke når jeg la inn denne, men det er en stund siden!  

Lagde et langt innlegg med alle headerne jeg har hatt siden jeg startet å blogge, som du kan lese HER. Mye flaut og rart! Men morsomt å kunne se tilbake på!

 

 

5 kommentarer
    1. Liker den nye headeren din kjempe godt Stina så skjønner godt hvorfor du er såpass fornøyd med den. Den headeren du hadde da du tok bilder foran rosebuskene i det innlegget du la inn her hadde du da jeg begynte å lese bloggen din. Et tydelig tegn på at jeg har fulgt bloggen din i flere år.

    2. The new picture is so beautiful! And Puerto de Mogan is really THE place for a photoshoot! It’s like a paradise! I was there once, years ago (didn’t stay there, it was a day trip, just like yours) and fell in love with the little town. Thousands of flowers, no, millions! 🙂

    3. Er den nye forandringen at du har slutta å blogge? Lovord om 3 innlegg om dagen. Vet du har vært på ferie men er snart en uke siden du kom hjem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg