Slik tok jeg knekken på søtsuget!

I går var første dagen av 21 day challengen min. Les alt om den HER. Jeg kickstartet dagen og var oppe før 07, og gikk rett ut på treningstur med Chloe.

Utover dagen begynte jeg å kjenne på søtsuget, og jeg hadde masse energi siden jeg hadde trent på morgenen, så da tok jeg meg en tur ut igjen med Chloe. Planen var å bare gå en liten tur til Klokkeråsen. Meeeen, det ble fort en 2,5 timers tur på 8,5 rundt Holtefjell. Hehe!

Utsikten oppe på Klokkeråsen er virkelig helt amazing!

Det var sykt mye blåbær i skogen. Får lyst til å dra på blåbærtur når jeg så dette! Det er jo så kjekt å ha i fryseren, for herregud så sunt det er!

Etter en god stund kom vi opp på Holtefjell. Jeg har jo googlet dette før, og det skulle visstnok være en crazy bra utsikt. Jeg ble mildt sagt skuffet når jeg kom til toppen. Ja, man kunne se langt. Men det var jo hundre trær i veien! Haha! Det var såvidt at jeg så noe over tretoppene. Da var Klokkeråsen mer fantastisk for å si det sånn!

 

Har alltid med litt snacks og vann til Chloe, så hun holder seg hydrert og med mat i magen. Viktig å passe på de små på tur!

Altså, jeg hadde seriøst glemt hvor godt villbringebær smaker! Husker det var masse av dette hos besteforeldrene mine da jeg var liten, og når jeg smakte på disse fikk jeg skikkelig flashback av barndomsminner!

Tilbake på Ulastranda igjen. Må går forresten forbi Ulastranda, videre forbi campingen og opp mot venstre om man vil gå hele runden!

Alt i alt ble det en superfin tur, som virkelig gjorde at jeg glemte søtsuget i går. Hehe! Når man kutter sukker helt brått blir det jo veldig søtsug de første dagene, så da gjelder det å distrahere seg med noe!

I dag skal jeg på roadtrip med Victoria, vi skal besøke noen av byene som er nedover mot Kristiansand. Det blir gøy!

 

Følg meg på sosiale medier:

Instagram@stinablogg
Instagram@stinablogghage
Snapchat@stinablogg

10 kommentarer

Siste innlegg