Slik har jeg pyntet til påske!

I går vasket jeg over huset og hentet frem påskepynten. Dere fikk jo se all påskepynten i gårsdagens innlegg (HER). Det var jo mildt sagt en del pynt. Hehe!

Så i går kveld begynte jeg pyntingen. Jeg startet med å plante alle stemorsblomstene og påskeliljene i forskjellige potter også lagde jeg en stor oppsats i champagne kjøleren. Det ble så lekkert! Selv om stemorsblomstene ikke holder seg såå godt innendørs, så er det ikke så nøye. De er superbillige å kjøpe uansett. Hehe! Påskeliljene skal jeg plante ut i hagen når de har avblomstret, så får jeg masse påskeliljer i årene fremover. Fantastisk!

Det tok sin tid å pynte hele stua og kjøkkenet, men i dag ble jeg endelig ferdig. Det har blitt så fint! Elsker alle de lyse påskefargene og hvor vårlig alt føles. Det gir meg mye glede, spesielt i en tid som dette.

Gjør dere klar for et stort bildedryss. Vil vise dere all påskepynten, så 23 bilder here we go!

Elsker disse små prinsesse kyllingene. Har de i tre forskjellige størrelser rundt i hele stua. Så fine!

Elsker å bruke champagnekjøleren til å lage en stor oppsats. Tips: Ha det som er høyest i midten, og plasser stemorsblomstene før du planter de så alle blir plantet med riktig mellomrom.

Selv om jeg har et eget rom til kontor, liker jeg å sitte ute i stua. Så her er det pyntet opp!

Elsker å ha påskepynt i vinduskarmen. Så koselig! Liker å holde det unna selve benken, så den er lett å holde ren og det ikke blir masse rot i veien når jeg skal lage mat.

 

Håper du fikk litt inspirasjon til å pynte opp hjemmet ditt! Jeg syns i alle fall det er superkoselig å pynte opp skikkelig til påske. Vi alle er jo så mye hjemme om dagen, og da er det ekstra koselig å ha det fint rundt seg!

 

 

5 kommentarer
    1. Hvor er lysholderen (de i sølv) som du bruker til kubbelysene fra? Hvor har du kjøpt påskepynten fra?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg