Klar for å pynte til påske!

Dere som har lest bloggen min en stund, vet at jeg elsker å pynte opp tidlig, og pynte mye til høytider. Jeg pynter som regel huset fullt opp til jul med juletre og alt rundt 20 november. Så jeg liker å starte tidlig.. Hehe!

I år har jeg prøvd å holde litt igjen, så jeg ikke skulle starte altfor tidlig. Men i dag våknet jeg og tenkte “nå er det jaggu på tide å pynte til påske”. Påsken blir jo ganske annerledes i år, siden man kun er hjemme, men da er det bare å gjøre det beste ut av det.

Så i dag tidlig vasket jeg over hele huset, så alt er skikkelig på stell. Gikk opp på loftet og hentet ned all påskepynten. La den utover for å se hva jeg hadde og hva jeg manglet, også dro jeg ut for å handle påskeblomster og litt påskepynt.

Nå krysser jeg fingrene for at jeg i det minste har nok påskepynt. Hehe! Ser i alle fall sånn ut. Så etterpå skal jeg pynte opp hele huset og gjøre det skikkelig påske-koselig her. Det blir fint!

Tenkte siden all pynten lå ute på gulvet, at jeg kunne vise dere alt jeg skal bruke til å pynte. Kanskje du får noen idéer til ting du selv kan pynte med?

Hvert år lager jeg en påske-egg jakt til Per Fredrik, så derfor har jeg masse egg som jeg bruker til å legge ledetråder i, som han må gjette på for å finne neste egg, til han til slutt finner egget med masse godsaker i!

Kjøpte meg en gul termos. Perfekt til å ha kakao oppi når jeg er ute og går på turer i skogen!

Chloe sååå nysgjerrig på all pynten. Kjøpte en ting jeg skal gi Per Fredrik på påskeaften, og det stjal hun med en gang. Haha! Så nå er den godt gjemt. Chloe har allerede 100 leker, så hun trengte ikke akkurat en ny en, hehe!

Åh, påske er så koselig! Jeg elsker å pynte opp med gult og vårlige farger. Etter en grå vinter og spesielt i den perioden vi er i nå med Corona, trenger vi virkelig noen friske vårfarger og litt koselig påskepynt som kan gi oss litt glede i hjemmet!

 

7 kommentarer
    1. Så bra du finner så mye glede i å pynte også i denne tiden, Stina!😁
      Gleder meg ti å se hvordan det blir! Klem! ❤️

    2. Fikser du neglene dine selv? De er så fine! Kan du isåfall lage et innlegg om hvordan?
      Håper tirsdagen din er fin!
      Hilsen ei med skrekkelige negler i disse koronatidene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg