Saken er henlagt

I dag ringte politiet meg med noen veldig kjipe nyheter. Voldssaken er henlagt.. (les HER om du ikke vet hva jeg snakker om). De har ikke klart å finne mannen som slo meg, og derfor er saken dessverre henlagt.

Det føles kjipt at de ikke har funnet han. At den sjuke mannen lever i det frie og kan skade enda flere, føles ikke bra ut. Jeg kjenner jeg har fått en skikkelig stuck i meg etter at han slo til meg, og jeg håper virkelig ikke at han skader enda flere mennesker.

Det som faktisk er positivt er at dersom jeg skulle finne ut hvem han er, blir saken tatt opp igjen. Så han kan fortsatt bli straffet – dersom vi finner han.

Jeg kjenner at jeg må prøve å gå litt videre – for min egen psyke sin skyld. Det er nå 2 uker siden det skjedde, og det har satt sterke spor på meg. Det har vært 2 uker med mye smerter, angstanfall, fortvilelse og uro.

Nå begynner jeg endelig å bli bedre igjen. Selv om nakken min fortsatt er veldig vond, og jeg må ta en del smertestillende for hodepinen.. Men jeg blir i bedre form for hver dag som går. Jeg føler meg mer klar til å gå tilbake til hverdagen igjen, og prøve å legge dette bak meg. Selv om det er lettere sagt enn gjort.

Jeg kan jo begynne med å prøve og se på Skjellvika stranda som et fint og koselig sted igjen, og ikke bare et sted der en fremmed mann slo til meg foran drøssevis av folk som ikke brydde seg.

Så jeg kan jo vise dere bildene jeg tok den dagen jeg var på Skjellvika. Rett før mannen slo meg.

 

Jeg håper virkelig at jeg en dag kan bli 100% trygg igjen på å gå på stranda alene med Chloe. At jeg kan finne tilbake til gleden meg å gå turer alene, og få flere fine strand-dager!

9 kommentarer
    1. Overrasket meg ikke at saken ble henlagt, er så typisk politi. Håpte på at han kom til å bli tatt og er glad for at den saken blir tatt opp igjen dersom mannen blir funnet. Ser ut som en kjempe fin strand og håper du får følt deg trygg på å gå der igjen. Var i et voldelig forhold tidligere i 2 år og anmeldte saken, men den saken ble dessverre henlagt. Fikk ikke noe beskjed om at det saken kunne blitt tatt opp igjen dersom det skjedde noe mer. Kjønner at du syntes det er kjipt samtidig som du kan være glad for at det er en mulighet for at det blir tatt opp igjen dersom man finner han. Masse lykke til og god bedring!

    2. Hei! Er veldig synd at dette hendte med deg, og det er leit å høre at de ikke fant gjerningsmannen.

      Til noe annet. Den stranden så kjempekoselig ut, forstår absolutt at du har i fokus å bli trygg der igjen. Fine bilder du har tatt 🙂

    3. Overrasket meg ikke at den ble henlagt.. Men bare ikke gi deg! ❤️ Voldssaken min også ble henlagt, men jeg fikk ikke telefon eller et brev, fikk vite det av det offentlige, men bare ikke gi deg, for han kommer til å bli funnet før eller siden, jo lengre han gjemmer seg jo lengre straff, men du er tøff, så stå på, heier på deg 😍

    4. Forstår ikke at det skal være så vanskelig å finne ham, det må jo være mange vitner til hendelsen selv om ingen brydde seg om å hjelpe til? Jeg håper at du føler deg bedre og at frykten snart går over <3

    5. Usj! Håper virkelig han får sin straff til slutt! Ble så provosert av dette…. enn at ingen grep inn? Foruten en mann som du nevnte tror jeg… Det er jo helt sykt! Selv jeg som kvinne, ville gjort noe i en sånn situasjon! Håper du kommer deg til deg selv igjen snart, og slipper å föle på angst og panikk p.g.a dette! Sååå jävlig synd at en ussel mann ödelegger så mye for deg! Huff! Lykke til videre fine deg! Klem! <3

    6. Vet du, jeg tror du kan være heeeelt trygg😊 Nå vet de fleste om denne saken, og som jeg pleier å tenke; det er sjeldent noen gjør den samme feilen igjen! F.eks. Hvis en fabrikk o.l produserer en feil som får media sitt lys over seg, hvor mye frister det da å gjøre samme feil? Og hvor sjeldent er det at menn slår fremmede jenter? Ganske sjeldent. Så pust rolig ut. Jeg tror ikke at denne mannen har det noe særlig bra, faktisk. Han vil nok ikke lete etter deg for å banke deg en gang til! Det tviler jeg på <3

    7. Dette var ikke en hyggelig lesing, jeg håper virkelig at mannen blir truffet på en dag på åpen gate å at politiet tar han fremfor masse folk så alle kan se for en gal mann dette er. Det er ikke normalt å bare slå til noen.

      Men det er god å lese at du er på bedringens vei å jeg håper virkelig du kan komme deg ut på tur alene <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg