Så mye har hagen forandret seg på 3 måneder!

I april, juni og juli har jeg lagt ut hage tour’er, så dere kan se hele hagen i et stort bildedryss. Dette er jo bilder jeg elsker å ta, og se tilbake på, når jeg skal se hvor mye hagen har forandret seg. Det er jo bare knappe tre måneder siden jeg begynte å forvandle hagen, og nå er den jo nesten ferdig! Det har gått fort!

Mange bruker jeg åresvis på å forvandle hagene sine, og vi begynte jo faktisk i fjor da vi rev hele hagen. Så på den ene siden har det gått sakte, men samtidig har det gått fort, haha!

Jeg ble i alle fall sittende å se på før og etterbilder av hagen her om dagen, og det er så vilt å se hvor mye som har skjedd på tre måneder. Så her kan dere få et stort bildedryss fra cirka samme vinkel rundt i hagen i april, juni og juli!

 

Det er så gøy å se hvor mye blomstene har vokst, og hvor stor forskjell det ble når vi fikk opp drivhuset i hagen. Siden disse bildene ble tatt har jeg jo ferdiggjort drivhuset (bildedryss HER), men dere så jo sånn cirka hvordan det ble i dette innlegget.

Gleder meg til å se hvordan hele hagen ser ut i slutten av sesongen, for ikke å snakke om neste år når alt jeg har plantet i år har fått skikkelig rotsystem og vokst masse!

3 kommentarer
    1. Wow, bare wow🤩. For en flott hage dere har og herlighet så dyktig du er. Det er jo så flott og frodig🌸. Drivhuset er bare prikken over i`en. Du har all grunn til å være stolt av alt du har fått til på så kort tid👌🏻🌿🌺🌷

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg