Sunn og vegansk frokost – Rugsprø med avokado og rødløk!

Etter en lat sommer med altfor mye usunn mat har jeg virkelig begynt å spise skikkelig sunt igjen, og fremover kommer jeg til å dele masse sunne oppskrifter her på bloggen. Alt ifra små snacks som er sunne og digge, til middager og enkle lunsj / kjapp etter jobb måltider.

Vi kan jo kicke igang med denne favoritten! Dette er rugsprø med avokado, toppet med syltet rødløk (oppskrift HER), salt og pepper.

Jeg skjærer en avokado i tynne skiver og legger oppå rugsprø. Syns rugsprø smaker så digg, men du kan også bruke grovt brød som du har hatt i brødristeren. Så topper jeg det med syltet rødløk og salt / pepper.

Super enkelt, raskt, vegansk og sunt! Perfekt når du vil ha en sunn og god frokost, lunsj eller noe å spise når du kommer hjem fra jobb før du skal spise middag.

Håper du fikk lyst til å teste ut dette selv! Husk å følge med på bloggen for enda flere sunne matoppskrifter som kommer fremover!

 

Følg meg på sosiale medier:

Instagram@stinablogg
Instagram@stinablogghage
Snapchat@stinablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg