Roadtrip til Arendal!

Som jeg nevnte tidligere i dag, var Victoria og jeg på roadtrip i går til Kragerø, Arendal og Grimstad. Har skrevet innlegg fra Kragerø HER. Etter vi hadde vært i Kragerø dro vi til Arendal. Vi hadde litt uflaks, for det var strålende vær både i Kragerø og i Grimstad, men i Arendal var det kaldt og det småregnet. Men vi tok oss en tur rundt i byen fordet, og fikk sett litt av hvert!

Når gud får lyst på en pølse, hahaha

 

Tidenes fontene, haha

 

Ah, elsker sommerfuglbusker! Har nettopp kjøpt en i rosa selv, og gleder meg til den blir stor. Det er alltid massevis av sommerfugler på disse buskene (derav navnet), også ser de så lekre og morsomme ut!

Vi havnet plutselig inn i en liten blomsterbutikk som hadde så mye lekkert!

Dette er seriøst de minste rosene jeg noensinne har sett. Visste ikke at det fantes så små engang!

Fant en superlekker interiørbutikk som vi gikk rundt i, i sikkert en halvtime. Det var så mye fint der! De hadde et stort utvalg av Greengate. Elsker det merket! De har alltid så mye lekkert!

Siden det var såpass kaldt og dårlig vær i Arendal var vi ikke der så lenge. Men nå har vi i alle fall opplevd byen! Jeg har faktisk kun vært der en gang før, og det er et par år siden. Da var jeg på kino og restaurant med Per Fredrik. Bildene fra Grimstad kommer etterpå!

 

Følg meg på sosiale medier:

Instagram@stinablogg
Instagram@stinablogghage
Snapchat@stinablogg

2 kommentarer
    1. Så koselig at du likte interiørbutikken min 🥰 Tusen takk for fin omtale, det er gøy å høre at folk liker butikken 😊 God tur videre, og fortsatt god sommer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg