Påske-Planer, Korona – Vipper / Hår, Farmen Kjendis, Hage-Prosjekter ++ Ukens spørsmål #277

annonse – ellos, stinalashes, nelly, bubbleroom, luxushair

Har du begynt å bli aktiv på YouTube igjen?
– Ja! Jeg legger ut en ny video hver onsdag, så da er det bare å klikke innom kanalen min på onsdager!

 

Når begynte du med sminke?
– Jeg begynte å eksperimentere med sminke veldig tidlig. Jeg syns det var så utrolig gøy å prøve ut forskjellige farger og stjele foundationen til mamma, hehe! Begynte med sminke i 6-7 klasse. Men da var det bare litt mascara, foundation og lipgloss. Har steppet up gamet en del siden den gang, hehe!

KJOLEHER – 50% RABATT NÅ!

 

Hvem kom du best overens med på Farmen kjendis?
– Hanna Martine. Men kom jo veldig godt overens med alle inne på gården, som dere kunne se. Savner gjengen så utrolig mye. Superkjipt (men veldig forståelig selvfølgelig) at vi ikke fikk hatt finalefest. Men så fort hverdagen er tilbake til normalt skal vi alle møtes igjen. Det blir koselig!

 

Pynter du til påske? Kan du ha en housetour i påskeversjon?
– Jeg pyntet til påske på tirsdag, og HER kan du se hvordan det ble! Skal lage ny housetour når vi kommer litt nærmere sommeren.

KJOLEHER

 

Kan du begynne å lage vlogger?
– Ja, har veldig lyst til å lage mer vlogger. Akkurat nå er det jo veldig mye isolering pga korona, så det er ikke akkurat nå som det skjer masse spennende å lage vlogger av. Men når ting er mer tilbake til normalen har jeg lyst til å lage mer vlogger. Kan hende jeg lager før den tid også, men vi får bare se ann!

 

Hvor er kjolen du brukte på farmen finalen fra?
– Den kjøpte jeg på BikBok for noen år siden, så den selges ikke lengre der dessverre. Men har funnet noen kjoler som ligner som du kan se under

Første radHER / HER / HER
Andre radHER / HER / HER
Tredje radHER / HER / HER

 

Hva er planene dine for påsken?
– For min del blir det ikke akkurat noe forskjell fra hverdagen. Men jeg har lyst til å kose meg litt ekstra med god mat og turer i skogen med pinnebrød og grilling!

 

Åssen gjør du det med extensions og farging av ettervekst nå som salongene er stengt?
– Jeg pleier alltid å farge mitt eget hår med DENNE hårfargen fra Garnier, så akkurat den delen er null stress. Jeg pleier også å ta av extensionene på egenhånd og gjøre forberedelsene. Mulig jeg får Per Fredrik til å sette på håret som skal være bak også setter jeg på resten selv. Er ikke heeeelt sikker enda. Haha! Men har holdt på med tape extensions i mange år og har såpass peiling at jeg kan lett lære noen å sette det på for meg. Bruker forresten 3 pakker DETTE håret i 65 cm #jet black.

 

Så på snapchat at dere holder på med å gjøre om hagen, hva er planene fremover?
– I fjor sommer planerte vi nesten hele hagen og innkjørselen og bygde mur. Den muren skal males hvit eller lysgrå, er ikke sikker hvilken farge enda. På bildet under kan du se planen for hvilke blomster som skal i hagen og hvor. På stedet der de bare er blankt i hagen skal det en liten overraskelse fra pappa og mamma, som jeg skal avsløre nærmere når den tid kommer. Det blir mye forskjellige hageprosjekter i år, og dere skal få være med på alle stegene. Det blir så gøy!

Hva gjør du med vipper nå som salongene er stengt?
– Jeg har brukt vippe extensions siden i sommer. Egentlig fordi jeg bare skulle ha det på om sommeren, men så bare fortsatte jeg. Nå derimot er det slutt på det. Mine naturlige vipper har virkelig blitt slitt og ser ikke ut akkurat nå. Så nå bruker jeg DETTE vipperserumet fra swiss clinic, også farger jeg de med DENNE fargen fra depend når de har fått litt lengde.

Til vanlig bruker jeg mine vipper fra Stinalashes som du finner HER. De er forresten på 30% rabatt frem til 10 april. Bestillinger av vipper blir sendt ut fortløpende, så det er rask frakt. På bildet under ser du hvordan de ser ut på. Dødsfine, enkle å sette på og varer til 20-25 bruk!

STINALASHES.NO

 

Hva er de tre mest negative egenskapene et menneske kan ha?
– Oi, vanskelig.. Men gjerrig, misunnelig (altså at man ikke unner andre suksess / gode ting i livet) og uintelligent er tre ting jeg ikke takler at folk i nær omkrets er.

 

Hvor gammel er du nå?
– Jeg ble 27 år i februar. Er 93′ modell. Begynner å bli voksen, hehe!

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

 

6 kommentarer
    1. Når du farger etterveksten, gjør du det med Extensions i noen ganger, eller tar du dem alltid ut først? ☺️

    2. Tips til hekken ute!(hvis du ikke allerede har gjort det)
      Klipp litt øverst i hekken så skal bre seg mer ut og vokse fortere! 🙂

    3. Hva med å bare se ut som du gjør. Uten alle disse greiene du plastrer på og holder på med. Hva med å ta bilder av deg selv uten alle disse greiene? Mulig jeg er for gammel til å forstå disse greiene, men, bare en tanke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg