På tide med en forandring..

Nå tenkte jeg det virkelig var på tide med en forandring her på bloggen, så nå har jeg endelig fått tatt et nytt bilde som header. Headeren jeg hadde fra før av var fra turen til Gran Canaria i fjor og foran palmer.

Følte virkelig ikke at den passet inn lengre, spesielt ikke nå som det er full jul her på bloggen, hehe! Så nå har jeg fått tatt en header med juletema! Det har jo virkelig ikke kommet noe snø enda, så da ble det inne i stua foran juletrærne.

Jeg syns det er så gøy å se tilbake på headere jeg har tidligere. Dere som har fulgt meg lenge kjenner kanskje igjen noen av disse headerne?

Aner ikke hvor mange headere jeg har hatt i løpet av årene, men det er utallige. Jeg har jo blogget i over 10 år! Så dette var bare en liten bit. Omg, husker dere den tiden da “alle” blogget, og det var egne sider man kan kunne laste opp bilder til header også lagde lesere headere? Det var litt av noen tider det! Da ble det mange spennende, morsomme og rare headere, hehe!

HER kan du se enda flere av de gamle headerne mine. Det er mye gammelt og småflaut for å si det sånn, hehe!

Nå skal jeg sette igang med å skrive ukens spørsmål. Har kommet inn så vanvittig mange spørsmål, så dette kommer til å ta litt tid å svare på!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg