Operere rumpa? Uten sminke? Fake tenner? ++ Ukens spørsmål #242

Annonse

Føler du deg fin uten sminke?
– Som regel ja. Det hender jeg har dager der det popper opp masse kviser i ansiktet mitt, og da føler jeg meg ikke særlig fin. Men som regel er huden min fin og jeg føler meg fresh og komfortabel uten sminke!

Har du operert rumpa?
– Nope. Ikke tenkt til å gjøre det heller! Folk får gjøre hva de selv vil, men for meg er ikke det noe jeg ønsker i det heeele tatt.

 

Hvilken highlighter bruker du?
– Jeg bruker et palett der jeg bruker den hvite i øyekroken og under brynet, og de mer gylne på nesen og kinnbena. Den gir mye highlight og funker helt insane bra, også varer palettet i hundre år. Highlighter palettet finner du HER. 

 

Blir du ofte bilsyk når du skal kjøre langt et sted? I så fall, hva pleier du å gjør sånn at det blir litt bedre?
– Når Per Fredrik og jeg skal på langturer tar vi som regel alltid bilen min, siden den har best plass og er best egnet for langturer. Så når jeg kjører selv blir jeg nesten aldri bilsyk. Om jeg derimot sitter på kan jeg fort bli bilsyk. Da må jeg alltid ha coca cola og french fries. Det hjelper helt sinnsykt mye! Også er det viktig å se på veien, og ikke mobilen, for om du ser ned på mobilen blir du bilsyk sykt fort. Buss derimot.. Det nekter jeg å ta, for det blir jeg bilsyk av så fort jeg setter meg inn.

Hva er den grønne concealeren du brukte i sminkevideoen din for en stund siden?
– Den er en color correcting concealer. Hvilket vil si at den bruker en grønnfarge for å jevne ut en rødfarge. Jeg er ofte litt rød rundt nesa og steder der jeg har kviser. Da bruker jeg concealeren på de stedene også jevnes det ut og blir basically usynlig. Den var en lifesaver da jeg var på mitt verste og hadde 40 kviser i ansiktet mitt. Ingen trodde på at jeg hadde så mye kviser, fordi den dekket så godt over det, hehe! Concealeren finner du HER.

Hadde du lyst til å være blogger når du var barn, eller var det noe annet du ville være?
– Blogging ble en greie først i 2008 og da var jeg 15 år. Så det fantes ikke når jeg var barn. Men når jeg ser tilbake på barndommen min er det ingen tvil om at var blogger jeg skulle bli. Uansett hvor jeg gikk tok jeg alltid med meg kamera for å ta bilder av alt mulig.

På leirskolen i 7 klasse tok jeg seriøst bilder av alt, på helt samme måte som jeg ville gjort det om jeg var blogger. Haha! Pappa kjøpte også et videokamera til familien når jeg var liten, og jeg elsket å filme alle mulige rare og morsomme filmer med det sammen med venner. Så ja, ingen tvil om at blogger / youtuber er det perfekte yrket for meg.

 

Hvordan er det å være kjent, og blir du ofte gjenkjent?
– Det er veldig gøy! Jeg elsker å møte dere, og nesten hver gang jeg er ute enten om det er på matbutikken eller på kjøpesenteret kommer dere alltid bort og sier hei. Det er så koselig! Majoriteten av de som følger meg er jenter fra 12-28 år, så det er jo aldri noen “skumle” folk eller hva man kan si. De eneste som kommer bort er bare super koselige jenter som vil si hei!

 

 

Tar det mye tid med blogge, sånn at du ikke kan være med venner og slikt for at du må blogge?
– Jeg kan legge opp dagen min slik jeg vil, og ofte når jeg er med venner blogger jeg om det, så da er det ikke noe stress. Forskjellen er vel den at jeg jobber alltid hver dag. Jeg har liksom ikke ferie i mange uker hver sommer, eller fri hver lørdag og søndag og høst / vinter / jule / påskeferie. Så det er jo i ferietider man merker at jeg må jobbe. Men det er jo sjelden noe problem.

Hva gjør du hvis du kjeder deg?
– Jeg har alltid en to-do liste med haugevis av ting jeg ønsker å gjøre, så hver gang jeg kjeder meg jobber jeg bare på den. Syns det er så bortkastet tid å bare sitte rett opp og ned og kjede meg, og ikke gjøre noe produktivt.

 

Tennene dine ser perfekte ut! Har du skallfasetter?
– Så hyggelig at du syns det! Jeg har ikke skallfasetter, men jeg fikset en del på tennene mine i fjor vinter. Da fikset jeg så hjørnetennene mine ble fylt opp riktig og litt diverse. Lagde et helt innlegg om det som du kan lese HER.

Har du noen gang vurdert å bli vegetarianer/veganer?
– Ja, har tenkt på det flere ganger. Men jeg har heller gått dit hvor jeg heller spiser mye mindre kjøtt enn før, og jeg prøver å heller spise skalldyr og fisk. For meg føles det ikke riktig å kutte det ut 100%, men jeg prøver å være bevisst på det og ikke ha et skyhøyt forbruk.

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg