Norsk sommer på sitt beste!

I går gikk jeg tur til toppen av Fjerdingen, sammen med Sofie, Rebecca og Chloe. Sofie har jeg kjent ganske lenge, siden hun er sammen med fetteren til Per Fredrik, og Rebecca er en god venninne av Sofie som jeg har blitt med kjent med i sommer. Så koselige og herlige jenter begge to!

Vi kjørte til Porsgrunn og parkerte på “4PVP+GF Bjørkedal” (plott det inn på google maps så får du helt korrekt plass til parkeringen). Også gikk vi oppover derfra. Det var Sofie og Rebecca som hadde hørt om turen, så jeg hadde ikke helt peiling hva jeg bega meg utpå, hehe!

Det var cirka en time med kun oppoverbakker..! Så her fikk rumpa, lårene og leggene kjørt seg skikkelig! Men herregud så deilig det var å få litt høy puls og faktisk bruke kroppen litt. Har vært en ganske lat juli måned med mye regn og innesitting, så det var deilig å rusle i skogen i shorts og topp, og bare nyte varmen og treningsturen!

Chloe var jo selvfølgelig med, og hun storkoste seg! Hun elsker å være med på tur og da er hun virkelig i sitt ess!

Liten fun fact; jeg har alltid veldig store pupiller. Så på vanlige bilder står jeg alltid foran noe slags lys så øynene mine skal se vanlige ut. Men på bildet under hadde jeg sola rett i øynene, og da kan dere se hvor blå øynene mine egentlig er. Ganske sykt egentlig! De er jo knallblå! Visste nesten ikke det selv engang, haha!

BTW: pupillene mine har alltid vært veldig store. Går ikke på hverken medisiner eller drugs (har aldri prøvd stoff engang), så er ikke derfor. Noen har bare større pupiller enn andre.

Skjønner dere hva jeg mener med bratt eller? Rett opp for å si det sånn!

Når vi kom til toppen ble jeg mildt sagt sjokkert. Det er noe av den villeste utsikten jeg har vært borti! Helt majestetisk! 361 meter over havet, og med havutsikt!

Sofie – Rebecca

Vi kunne se til langt utpå havet og det var så stas! Utsikten var mye villere enn på bildene, og dere burde alle gå til den toppen og se selv. For det var virkelig litt av et syn!

I går følte jeg virkelig at det var norsk sommer på sitt beste. Både mai og juli har jo vært sinnsykt kalde. Mai var jo kaldeste på 23 år og juli har jo vært fylt med regn og kaldt vær, og kun noen få dager med fint vær. Så det var så deilig at vi fikk en skikkelig sommerdag i går med en så fin topptur!

Følg meg på sosiale medier:

Instagram@stinablogg
Instagram@stinablogghage
Snapchat@stinablogg

1. Hei☺ vet ikke hvor mange fjellturer du faktisk har vært på, men kunne du laget et eget innlegg der du deler bilder, navn å sted å eventuelt parkeringsplass til di turene? 😍
      Jeg har nylig flytta til Holmestrand fra Rauma å er skikkelig tur å fjell menneske, så jeg trenger tips til turer jeg kan gå på🙈 det er seffølgelig ikke samme fjellmulighetene her som i Rauma ettersom at fjellene i Rauma kan være over 1000 moh, men fjellturene her nede er bedre en ingen fjellturer🥰
      Jeg har tur apper som jeg ser, men kunne tenkt at du kunne delt fjellturene eller værtfall noen, som du har vært på, der d er god utsikt😍 eventuelt åsså lage en youtube video å fortelle selv der😍
      Du er så herlig å jeg syntes d er så morsomt å følge deg🥰

2. Your eyes are so beautiful! Soo blue! Damn, I wish mine were like that! 🙂
      (Mine are dark brown at direct sunlight and normally nearly black. Boring! Haha!)