Min 17 mai feiring!

Hvordan har 17 mai feiring! Jeg hadde en utrolig bra feiring, som var grunnen til at jeg ikke blogget i går. Rett og slett for sliten etter feiringen. Hehe!

Vi startet dagen på Kokeriet. Det er 3. året vi feirer i Sandefjord, og det har nesten blitt en tradisjon at vi samles en stor gjeng med venner der og fester sammen til vi drar videre på grilling.

I år var det ikke noe tivoli i Sandefjord. Noe jeg syns er skikkelig kjipt. Det er jo halve morroa med 17 mai for de litt yngre. Jeg merket virkelig at det var noe som manglet i sentrum. Håper virkelig dette bare var et unntaksår.

Siden det ikke var tivoli og masse liv i sentrum holdt vi oss nede på brygga til hele gjengen dro hjem til oss. Vi kjørte igang skikkelig grillfest, og det ble så koselig! Jeg glemte nesten å ta noen bilder på grillingen, men jeg knipset noen i et lite øyeblikk i alle fall. Hehe! Må virkelig bli flinkere til å ta mer bilder mens jeg gjør ting. For gjort å glemme kameraet når promillen stiger. Kanskje like greit egentlig? Haha!

Alt i alt ble det i alle fall en skikkelig koselig feiring med masse familie fra Sandefjord og venner. Så hyggelig!

Nå sitter jeg ute på verandaen og har litt hjemmekontor derfra. Ah så deilig det er å kunne sitte ute og jobbe på verandaen. Det har jo blitt så fint etter at jeg pyntet opp med blomster (se innlegg HER) også er det fortsatt deilig og varmt ute så det er helt nydelig. Får bare nyte det så lenge det varer! Været skifter jo hvert 5 minutt her i Norge!

2 kommentarer
    1. Ånei Stina!!! Jeg så på snappen din. Du kan jo ikke røre en fuglunge, da vil mamman aldri ha noe med den å gjøre, når mennesker har tatt på den!
      De detter som regel ikke ut av redet sitt heller, mamman pleier å kaste den ut hvis det er noe galt med den, og da kommer den dessverre aldri til å klare seg her i livet uansett.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg