Endelig er verandaen ferdig pyntet!

I dag har jeg virkelig plantet blomster til den store gullmedaljen. Jeg handlet jo en bil full av blomster i går da jeg var på shopping med mamma, og det kom i tillegg til det jeg allerede hadde handlet.

Så i dag måtte jeg plante hele 86 blomster. Altså *svett*. Det var mildt sagt litt av en jobb! Men nå er jeg så og si helt ferdig med å pynte verandaen. Mangler bare verandakasser. Men det får jeg ta etterhvert. Nå er det i alle fall så godt som ferdig, og herregud så deilig det er. Hele verandaen proppfull med blomster. Helt nydelig!

I dag kom endelig sommerværet tilbake, og det var perfekt siden det er 17 mai i morgen. Vi skal jo ha grilling her i morgen, så da passet det perfekt at jeg ble ferdig med å pynte verandaen til det.

Ah, som jeg gleder meg til sommerdager ute på verandaen. Elsker å bruke verandaen som hjemmekontor når det er varmt ute. Ekstra koselig når det er så mye blomster ute!

7 kommentarer

Siste innlegg