Måneden som gikk – Januar

annonse – StinaLashes, Bubbleroom, Dennis Maglic

For litt siden holdt jeg på med “uken som gikk”, men jeg sluttet fordi jeg syntes det ble litt vel ofte med oppsumeringer. Men hvorfor ikke oppdatere hver måned isteden? Tror det kan bli en morsom ting! Så la oss starte med årets første måneden.


TOPPHER
SHORTSHER

Månedens favoritt sminkeprodukt
– Uten tvil; mine egne vipper fra StinaLashes. De ble forresten til salgs for bare to dager siden på stinalashes.no!

Månedens nedtur:
At det har kommet altfor mye snø. Det er jo totalt kaos ute! Heldigvis har vi en supersnill nabo som kommer med traktor for å fjerne det meste av snøen. Uten han hadde vi hatt et stort problem med den lange innkjørselen vår!


JAKKEHER
LUEHER

Månedens høydepunkt:
– Lansere mitt eget vippemerke; StinaLashes. Det har vært en drøm siden 2015, og endelig er det en realitet! Er så spent på å se hvordan det kommer til å utvikle seg igjennom 2019. Jeg har så mange spennende planer!

Månedens tanke:
– Jobb smart, ikke hardere! Det er et motto jeg prøver å tenke på hver eneste dag. Det er så mange feller jeg stadig vekk går i som gjør at ting tar mye lengre tid og mer energi enn det behøver. Så det å tenke smart og jobbe beinhardt er virkelig en sinnssyk kombinasjon som jeg er sikker på at kommer til å gi store resultater i 2019!

 

Månedens beste innkjøp:
– Nye ski! Mine gamle var seriøst ikke bra lengre, og trengtes virkelig å byttes ut. Er så glad i de nye skiene mine, og gleder meg til snøkaoset roer seg litt ned så jeg kan gå skiturer uten å være midt i en snøstorm. Haha!

LUEHER
JAKKEHER

 

Månedens mest leste innlegg:
– “10 år forskjell” der jeg viste hvor mye jeg hadde forandret meg de siste 10 årene, og hvor snakket om hvor mye som hadde endret seg i livet mitt.  

 

Månedens forandring: 
– I januar begynte jeg på lavkarbo for første gang noensinne. Jeg har jo i åresvis hørt mye om det, og det har jo vært mye omdiskutert. Men nå var det på høy tid at jeg prøvde det selv. Så langt elsker jeg det! Det har så mange helsefordeler at det er helt vilt. Det jeg liker best er at energien min holder seg stabil hele dagen, så jeg slipper å være høyt og lavt hele tiden. For meg ble vanlig kosthold til at jeg ofte spiste mye raske karbohydrater, og det er jo virkelig ikke bra.

Måneden dilla på:
– “pandy” sin proteinbar med karamell og havsalt. Altså, den er så god at herreguuuuud! Den er også lavkarbo og mye proteiner, så det passer perfekt for meg!

 

Håper januar var en super måned for dere ????

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg