Historier jeg ikke burde snakke om

I går var jeg ute med venninnegjengen min fra Drammen. Det var så koselig! Jeg har jo kjent disse jentene i snart 7 år, så vi kjenner hverandre mildt sagt godt.

Da er det ekstra gøy å møtes og kunne skravle om jenteting og morsomme ting vi har opplevd sammen. Vi har en gooood del historier sammen som jeg ikke burde gjenfortelle her på bloggen for å si det sånn. Haha!

Vi dro på Pigen og spiste både middag og dessert. Så digg! Også ble det en goood del drinker. Jeg kjørte bil så mine drinker ble uten alkohol. Elsker strawberry daquiry uten alkohol. Det er så godt!

Nå har jeg nettopp ryddet hele huset. Så deilig at det er helt ryddig her nå! Så nå skal jeg bake pizzasnurrer. Elsker å ha det liggende i fryseren så jeg enkelt kan ta opp og spise, og de jeg lager blir jo noenlunde sunne med proteiner og grov deig, også er de sykt gode! Oppskriften finner du HER.

0 kommentarer

Siste innlegg