DIY – Glitter gresskar!

På lørdag handlet jeg inn massevis av gresskar til Halloween. Jeg elsker å pynte opp rundt i huset og ved inngangspartiet med de. Det er jo så fint, også gir det meg skikkelig høst / Halloween vibes!

Jeg kjøpte i litt forskjellige farger, og jeg har gjort litt diverse DIY prosjekter med de. I går skjærte jeg ut årets gresskar, som du kan se HER.

Dette prosjektet er derimot litt annerledes og ikke så tradisjonelt. Det er veldig #extra og glam, og passer perfekt hos dere som vil pynte opp med gresskar men som vil gjøre det litt mer glamorøst!

Kjøp et par hvite gresskar, litt glitter i den fargen du vil, flytende gjennomsiktig lim og en svamp.

Hell lim over gresskaret med fokus rundt stilken, og la noen striper renne nedover gresskaret. Bruk svampen til å fordele limet på toppen rundt sånn at de ikke bare ligger i striper. Dryss på masse glitter og la tørke.

Voilá så har du fab gresskar og hjemmet ditt er klart for Halloween! Super enkelt, men så fint!

Hvor lekkert var ikke dette? Angrer nesten på at jeg ikke kjøpte enda flere hvite gresskar for å pynte opp med!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg