Årets Halloween Gresskar

På lørdag kjøpte vi inn massevis av gresskar, og nå har jeg fått skåret ut årets gresskar! Jeg har gjort litt forskjellige DIY prosjekter med mange av gresskarene, så blogginnlegg om de kommer ut etterhvert.

Men det første jeg vil vise dere er det mer tradisjonelle gresskaret. Tipper mange i Norge skjærer ut sitt eget gresskar til Halloween innen nå?

Vanligvis har jeg bare skåret ut på frihånd. Men i år tok jeg det opp et hakk og printet ut en template som jeg fant HER. Også hadde jeg kjøpt utskjærere på Nille (tror jeg).

Jeg teipet opp arket på gresskaret der jeg følte det passet best. Så brukte jeg rulleredskapet til å lage mønster på gresskaret der det skulle skjæres ut.

Så fort mønsteret var på var det bare å skjære forsiktig og nøye alt sammen. Jeg skjærte også opp topplokket og fjernet all innmaten. Topplokket brukte jeg bare en sprittusj til å tegne opp mønsteret med frihånd. Tusjmerkene er det bare å bruke neglelakkfjerner på.

Ferdig skåret ut! Kult ikke sant? Chloe prøvde å være like tøff. Haha!

I mørket lyser det skikkelig opp, og er dritkult! Det er så gøy å ha gresskar jeg selv har skåret ut, som er så skummelt og dekorativt!

Prøv det ut selv! Det er veldig enkelt og supergøy!

3 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg lurer bare på hvor du kjøper gresskarene dine. Er det på vanlig matbutikk eller vet du om en gård eller noe lignende som selger? Tenkte kanskje man kunne få tak i det litt billigere utenom matbutikkene ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg