Før og etterbilder av hagen! Ekstremt stor forskjell!

I går la jeg ut blogginnlegg der jeg viste dere hvordan hele hagen hadde blitt med en skikkelig hagetour (se innlegg HER). Når jeg knipset bildene til det passet jeg på å ta bilder fra akkurat samme vinkel som jeg gjorde da jeg tok bilder i midten av april til hagetour da, så jeg kunne se forskjellen.

Wow, for en forskjell det har blitt! 1,5 måned har virkelig gjort ekstreme forandringer! Så nå tenkte jeg å vise dere litt før- og etterbilder. De første er tatt 18 april og de andre er tatt 9 juni.

Snakker vi stor forskjell med og uten plen eller?

Sykt hvor stor forskjell det gjør når man legger på ferdigplen og den gamle plenen også vokser en del! Legg også merke til klatrehortensiaen inntil veggen. Den har jo blitt gigantisk!

Verandaen har gått fra påskestemning til en sommerlig oase!

Altså. Hvor sjuk er ikke den forskjellen? Er helt målløs jeg! Og enda flere ting skal skje, så om en måned har masse ting endret seg. Gleder meg til å ta bilder i slutten av sesongen og sammenligne med starten av sesongen. Det kommer til å bli ugjenkjennelig forskjell!

3 kommentarer
    1. Kjempefint. Personlig hadde jeg prioritert et infinity-pool på den avlange plenen,og droppet espaljeet-ellers kjempefint!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg