En uke etter den traumatiske hendelsen

annonse – nelly

En uke er gått siden jeg ble slått til av den fremmede mannen (les mer om det HER). Nå begynner jeg endelig å føle meg litt bedre. Jeg har endelig energi til å komme meg ut døra og faktisk rydde litt rundt her i huset. Klarte til og med å klippe plenen og støvsuge huset i dag. Woop woop! Hehe!

Til nå har jeg nesten bare ligget rett ut på sofaen og slappet av eller sovet. Så ja, det går fremover! Jeg startet dagen i dag med 60 min massasje, og det var helt nydelig! Etter at jeg ble slått fikk jeg ekstremt vondt i nakken. Så det var deilig å få løsnet litt opp i nakken igjen. Håper og tror at nakken min bare er veldig forslått, og ikke faktisk skadet. Har hatt to nakkeskader før, og det er ikke akkurat særlig gøy.

KJOLEHER (30% OFF NÅ)

Selv om energien er litt mer tilbake, sliter jeg fortsatt med hjernerystelsen så pc tid blir veldig begrenset. Har haugevis av ubesvarte meldinger på telefonen, og bloggen er ikke akkurat lett å oppdatere når det svir i øynene og verker i hodet når jeg ser på en pc / telefon i mer enn 5 min. Uffameg, hehe!

Men jeg prøver å ta ting som det kommer, og se positivt på ting. Det kunne endt så mye verre med meg, og ikke minst; Chloe. Tenk om han hadde sparket hun så hardt at han hadde drept henne? Uff, det klarer jeg ikke å tenke på engang. Det er så grusomt!

KJOLEHER (30% OFF NÅ)

Heldigvis slapp Chloe helt unna, og jeg fikk “bare” en hjernerystelse og vondt i nakken og kjeven. At det finnes crazy og skumle mennesker der ute har jeg erfart på nært hold før, så det har faktisk ikke skremt meg så mye.

Jeg nekter faktisk å la denne mannen sette redselen i meg. Jeg nekter å la han ødelegge det å kunne gå alene på stranda med Chloe. Jeg får heller bare ta med meg en voldsalarm med spray så jeg kan bruke dersom en eller annen psycho skulle føle for å gå bananas igjen. Haha! For en verden vi lever i…

 

PS; sorry om det blir litt mange lister fremover. Har en del lister forhåndsskrevet og det er bedre å publisere de enn ingenting frem til jeg er frisk igjen. Selv om jeg skal prøve å komme med litt hverdagsoppdateringer når jeg klarer også! 

4 kommentarer
    1. Hurrah! If you would be too afraid to go out alone, then that bastard would win. But you are the winner, you are very brave! I’ve been googling those sprays myself after this thing happened to you- might be a good idea. Yeah, this is a crazy world… :/

    2. Jeg blir altså så forbanna på denne mannen!!! Har ikke ord altså!!! Håper så inderlig han får sin straff! Vi kan ikke ha sånne psyko mennesker går rundt! Det er aaalt for mange av dem, og det er så forbanna trist! Håper du kommer deg fort, Stina! Klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg