Dette gjør familien min hvert år

I dag har jeg hatt fullt hus med alle damene på mamma sin side av slekten på besøk. Vi pleier å møtes iblant og ha damelunsjer. Tre generasjoner med skravledamer, haha! Det er aldri stille et eneste sekund når vi samles, og vi er nesten verre enn italienere. Det er jo faktisk litt italiensk i noen av oss, selv om jeg har kun arvet de irske av pappa da, så er ikke mye italiensk i meg, hehe!

Chloe gledet seg masse til å få besøk i dag, og var helt i hundre helt fra morgenen av da jeg sa til henne at vi skulle få besøk av “bestemor” (mammaen min) og “tanter”. Hun løp frem og tilbake til vinduet for å følge med, og syns det var så stas! Når mamma endelig kom ble hun helt gal av glede og hoppet inn i bilen før mamma rakk å gå ut, haha! Chloe er mildt sagt glad i bestemoren sin!

Siden vi skulle ha damelunsj fikk Chloe lov til å velge ut eget antrekk fra klesskapet sitt. Så da ba jeg henne om å velge “genser” og hun hentet frem kjolen som hun har tuslet rundt i, i hele dag. Så nydelig med den på, hehe!

Jeg dekket opp bordet i litt friske sommerfarger og blomster. Syns det er så fint med friske blomster i lave vaser når man skal dekke bord. Det gjør så stor forskjell!

Det ble masse spekemat, melon, potetsalat, eggerøre, pai og rødvin, hehe!

I går kveld bakte jeg ostekake som jeg pyntet i dag med fuksia blomster fra egen hage. Disse blomstene har jeg hatt fra stiklinger, så disse kan trygt spises og dekoreres med. Syns det er så lekkert å dekorere med blomster på kaker og mat! Oppskrift til ostekaken finner du HER.

Må virkelig si at søsteren min og jeg er som to dråper vann! Hehe! Neida. Vi er stikk motsatte på alle farger og fasonger i ansiktet, og hun ligner veldig på damene i mamma sin familie. Liten funfact; de eneste jeg ligner på i hele familien min er noen få på pappa sin side som er halvt spanske. Altså, hvor snålt er ikke det?

 

1 kommentar
    1. Jeg pleier ikke å kommentere utseende, men det var ganske kult å se at dere har kontraster i fargene begge to ( lyst hår/mørke øyne og mørkt hår/blå øyne) også er dere motsatt av hverandre. 🙂 Gener er morsomme greier!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg