Blind vold og skogstur!

For litt siden gikk jeg en tur i høstskogen, og det var så deilig! Jeg elsker å være ute i skogen, og når solen skinner prøver å komme meg ut dit hver gang. Det er noe magisk når solen skinner igjennom trærne. Den friske luften. Bladene som har gått fra grønne til rød-oransje. Helt fantastisk!

 

Nå om dagen regner det non-stop, og jeg bare gleder meg til det blir fint vær igjen. Er så lei grått og trist vær! I slutten av neste uke er det endelig meldt litt fint vær igjen, så nå håper jeg ikke at yr.no endrer mening. Haha! Har så lyst på litt sol!

 

Ah, så magisk!

Nå skal Per Fredrik og jeg snart spise middag. Vi skulle egentlig ut på date night i dag, men jeg er ikke i form til det. Våknet opp med tidenes smerter i kjeven og har nesten ikke klart å åpne munnen for og snakke i dag engang.

Så det har blitt mye suppe og grøt, og Per Fredrik har massert rundt ved kjeven masse. Det har hjulpet en del, men det er fortsatt veldig vondt. Blind vold er så gøy må jeg si :-))) Fyfaen. (les HER om du ikke vet hva jeg snakker om)

Uansett. Nå begynner jeg å bli sulten, så nå skal jeg lage meg noe mykt å spise. Haha!

5 kommentarer
    1. Åhhhhh! Jeg blir så jävlig forbanna på den fucka idioten som påförte deg dette! Kjenner det koker inni meg!!! Håper virkelig han får smake sin egen medisin för eller siden altså! Aaaaarg! Stakkars deg! 🙁 God bedring, söta! Klem! <3

    2. Du aner ikke hvor heldig du er som får oppleve alt det.alle har en tung tid og periode men du har dine nærmeste rundt deg,penger til mat og alt.Tenk på at det er noen som alltid har det verre.
      Jeg er en alenemamma som ble forlatt alene av barnefaren med datteren på 3 år.Lange rettsaker og alt,hvir han var vrang og prøvde ødelegge.Han mistet retten og måtte forlate landet.Her sitter jeg,bor med mine foreldre,datteren er nå 9 år og jeg har hverken økonomi til å flytte alene med henne eller noe,ingen stønad lenger fra nav-uten inntekt og barnebidrag.Kun barnetrygd.Stønadtiden er over for 2 år siden,valgte å studere videre psyken og troskap og redsel tar overhånd.Jeg vil ikke ute blandt mennesker da jeg er helt ødelagt når mannen jeg elsket meg har ødelagt meg psykisk.Jeg kan ikke kjøpe ting til mitt barn eller noe,jeg reiser meg opp men faller.Håper at jeg om par år er der jeg engang var og at jeg klarer å unne min datter alt! Livet er hardt med 3000 kr i måneden.Ikke penger til hverken mat,klær,julegaver eller reiser.Du er heldig

      1. Ducu: For en tragisk situasjon du er satt i. Men du vil bli sterkere ❤
        Det finnes organisasjoner som: Hjelp oss å Hjelpe. De deler ut mat til de som trenger det, spør etter klær mm. Frelsesarmeen deler ut mat hver Tirsdag ( mener jeg det er ) Ellers er det grupper på FB hvor du kan bytte til deg klær , mat mm for nesten ingenting.
        Lykke til

        Stina ❤

        Må den kødden bli funnet snart !!

    3. Ducu: For en tragisk situasjon du er satt i. Men du vil bli sterkere ❤
      Det finnes organisasjoner som: Hjelp oss å Hjelpe. De deler ut mat til de som trenger det, spør etter klær mm. Frelsesarmeen deler ut mat hver Tirsdag ( mener jeg det er ) Ellers er det grupper på FB hvor du kan bytte til deg klær , mat mm for nesten ingenting.
      Lykke til

      Stina ❤

      Må den kødden bli funnet snart !!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg