7 Ting som irriterer meg!

Folk som sniker i køen – Er det noe verre enn folk som sniker i køen? Altså, jeg blir alltid like paff og forbanna når jeg ser folk sniker seg forbi. Det verste er at jeg ikke klarer å stå der og ikke si noe. Jeg må alltid ta de på det. Haha!

 

Når jeg er tom for Redbull – Jeg kjøper alltid inn masse Redbull så jeg ikke går tom. Men de gangene jeg glemmer meg bort og går tom. Argh. Da får ikke dagen en god start.

GENSER – HER

 

Melis – Når folk putter melis på alt mulig. Nei, jeg vil ikke ha melis på kanelsnurren min takk.

 

Musikk i butikk – Når man går inn i en butikk, og de ikke spiller av noe som helst musikk, og man gjerne er den eneste kunden. Kleint.

 

Dårlig vær – Været om dagen er så irriterende. Det er grått, det regner og det er bare trist å se ut vinduet. Må seriøst sette opp 5 (!!!) fotolys bare for å ta en selfie.. Altså..

GENSER – HER

 

Filmer som bruker hundre år på å loade – Hver kveld ser Per Fredrik og jeg på tv serier eller filmer med streamingtjenester. Enkelte ganger klikker det nesten for meg. For halve tiden vi sitter der blir brukt opp til å vente på at filmen skal loade. Den stopper jo hundre ganger midt i filmen. Argh, så irriterende!

 

Når folk med vilje driter i koronaregler – Skrev et langt innlegg om dette i går, som du kan lese HER. Men ja, det irriterer meg så sykt. Èn ting er å gå på en smell fordi du ikke visste bedre, men når du med vilje gjør det; NOT OK.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg