24 Gaver til pakkekalender!

annonse – lyko

Nå er det snart 1. desember, og det er nok mange der ute som skal ha kalender i år. Jeg har allerede laget innlegg med mine favoritt adventskalendere, som du kan finne HER.

Nå tenkte jeg å tipse dere om ting til pakkekalender. Enten om du skal lage det til kjæresten din, deg selv eller noen i din familie har jeg laget en stor oversikt med 24 ting fra 15,- til 149,- kr. Kanskje du finner noen gave idéer til venninner eller søsken også?

ØYESKYGGEPALETT – HER
NEGLER – HER
RITUALS GAVEBAG – HER

SMINKEHUS – HER
BATH SALT – HER
BATH BOMB – HER

 

HÅNDKREM – HER
SELVBRUNIG – HER (Min personlige favoritt!)
BARBERHØVEL – HER

 

HIGHLIGHTER – HER
FOOT BATH – HER
HOT CHOCOLATE SET – HER

 

MULTI MASK – HER
BATH BOMB – HER
SHOWER CREAM  – HER

 

BODY BUTTER – HER
NEGLER – HER
CONTOUR SET – HER

 

ØYESKYGGE PALETT – HER
SHOWER GEL – HER
LIP BALM – HER

 

LIP BALM – HER
SETTING SPRAY – HER
NEGLELAKKER – HER

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg