2019 Bucket list!

Nå er snart den første måneden i året ferdig, og jeg tenkte det var på høy tid å sette meg og skrive ned litt av hva jeg har lyst til å gjøre i år. Jeg har jo fortalt dere om mine nyttårsforsetter (HER), men nå vil jeg gå med inn på hva jeg ønsker å gjøre og oppleve, og mine planer for året. Let’s go!

Lansere StinaLashes – Denne er jeg allerede godt igang med, og nå er det under 48 timer til de blir til salgs på stinalashes.no. Herregud så nervøs og spent jeg er på hvordan det kommer til å gå!

Jentetur – I juni skal jeg på skikkelig jentetur med en god gjeng venninner. Det blir så gøy!

Gran Canaria – I midten av februar reiser Per Fredrik og jeg til Gran Canaria. Herreguuuuud som jeg gleder meg! Trenger virkelig sol og varme på kroppen nå!

Lage masse innhold til dere – I år skal det produseres MYE. Jeg er allerede godt igang med å lage masse blogginnlegg her på bloggen, og fremover blir det også enda mer fokus på YouTube. Jeg elsker å lage innhold til dere, og dele livet mitt med dere på min måte. I år kommer bloggen og YouTube foran alt når det kommer til det jobbmessige.

Los Angeles – I år har jeg virkelig lyst til å dra til Los Angeles. Altså, jeg syns det stedet ser så spennende og fascinerende ut. Så det er virkelig drømmedestinasjonen min for dette året! Min ultimate drømmedestinasjon er jo Maldivene, men det sparer jeg til bryllupsreisen. Hehe!

Gjøre ting jeg er redd for – Jeg er så lei av at livet mitt blir hindret fordi jeg er redd for ting. Så i år skal jeg gjøre ting jeg er redd for. Om jeg ser en fugl skal jeg ikke løpe avgårde, men heller gå mot den. Om jeg er redd for å sende en mail til en kunde fordi jeg er redd jeg skal si noe feil, skal jeg heller bare gjøre det. Hver gang jeg møter på noe som gjør at jeg blir redd skal jeg sjekke om det faktisk er en reell fare eller bare frykt, og om det er sistnevnte skal jeg pushe meg igjennom det. Nå er det slutt på å være så pysete!

Spare penger – I år skal jeg virkelig få stålkontroll på økonomien min og målet mitt er å ha en sparekonto med et beløp med penger jeg ikke vil fortelle om her, som jeg har som en sikkerhet her i livet.

Fortsette hageprosjektet – I fjor fikk jeg totalt dilla på hage og begynte et stort prosjekt med å gjøre om hele hagen så den blir slik jeg vil ha den. Jeg kom langt på prosjektet, men i år skal det forhåpentligvis skje en stor endring, i tillegg til mange små. Følg med! For dette blir gøy!

Veldedighet – Jeg har allerede et fadderbarn og jeg gir alt av klær jeg ikke bruker til Fretex. Men jeg kan alltids gjøre mer veldedighet! I 2019 har jeg lyst til å gi enda mer tilbake!

Planlegge bryllupet – I år skal det planlegges, styres og ordnes med. Jeg gleder meg så mye til å gifte meg med Per Fredrik og planleggingen av bryllupet blir helt magisk!

Lære spansk – Som en liten hobby holder jeg på å lære meg spansk. Jeg gjør det bare litt her og der, så jeg kan ikke snakke språket i det hele tatt enda. Men kanskje jeg lærer meg det innen 2019 er omme?

Magisk jul – Okey, jeg vet det nettopp har vært jul. Men jeg savner det litt allerede jeg. Haha! 2018 hadde Per Fredrik og jeg en veldig koselig jul, og 2019 tror jeg at kommer til å bli enda mer koselig!

Løpe hele treningsrunden min uten å stoppe – En ting som jeg lenge har hatt lyst til er å komme i skikkelig god form igjen. Målet mitt er å kunne løpe hele treningsrunden min uten å måtte stoppe (annet enn for å drikke vann seff).

Festivaler – Her i Vestfold er det så mange bra festivaler om sommeren. Vi har både slottsfjell og stavernsfestivalen, også er det jo flere i Oslo som jeg har skikkelig lyst til å dra på! Elsker festivaler som man ikke trenger å dra så langt for å dra på, for jeg sover virkelig ikke i telt. Haha!

Bli tante – I år skal jeg bli tante 2 ganger! Søsteren min og svigerinnen min (hun som er sammen med lillebroren til Per Fredrik) er gravid, og skal få barn! Herregud så koselig det blir da!

Spa – I år må jeg mye mer på spa. Bare det å sitte i en varm sauna, et steamstue, gå i en kaldkulp eller svømme gjør at jeg klarer å slappe av så mye mer. Jeg bor jo bare sånn 20 min unna et av norges beste spa, så det er ingen unnskyldning. Avslapping og det å ta et øyeblikk for seg selv uten telefon og mas er virkelig noe man trenger i 2019.

4 kommentarer
    1. Høres ut som en perfekt plan 😊. Gjør det som er best for deg å ikke la deg styres av hva du tror andre måtte mene . Derimot den fuglen , jeg hadde løpt fort. !

      Kos deg med tantebarn , turer , blogg og livet. ❤

    2. Fine planer! Herlig å se at ingenting går direkte på overfladiske ting.
      Spørsmål: hvor lang er løpeturen din ca. (km)?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg