Mine Nyttårsforsetter

New year – New me! Er det ikke det man sier? Hehe! Jeg er i alle fall gira på å forbedre livet mitt i 2019. Dette året skal jeg kicke ass! Jeg er veldig opptatt av å ha konkrete mål her i livet, så jeg kan få maks utbytte av tiden jeg har her på jorda.

Selv om jeg setter meg nye mål året rundt, er det noe helt spesielt med nyttårsforsetter. Da begynner man virkelig med helt blanke ark og etter å ha kost meg masse i desember kjenner jeg at det blir deilig å komme i work-mode igjen!

Lets go! – Her er mine nyttårsforsetter! 😃⚡️👊🏼💗

 

Trening og Kosthold:

⚡️ Kun godteri og junkfood på lørdager

⚡️ Spise mye mer grønnsaker og proteiner

⚡️ 10’000 skritt hver dag

⚡️ 3-5 treningsøkter hver uke. Denne må jeg bygge opp litt etter litt, så jeg ikke begynner rett på 5 økter og sliter meg helt ut. Hehe!

Work:

⚡️ Finne tilbake til gleden jeg hadde ved å blogge og lage youtube videoer, før det kom så mange andre aktører inn som skulle bestemme over tiden og energien min.

⚡️ 365 day challenge – Vil ikke avsløre hva denne challengen er helt enda. Men jeg skriver den fordet. Hehe!

⚡️ Lansere noe i januar / februar som jeg gleder meg vilt til å avsløre for dere!

⚡️ Jobbe med kun de prosjektene jeg brenner for – ingenting annet.

Personlig

⚡️ Kun ha mennesker i livet mitt som gode og positive. Mennesker som bare er negative, og lager kvalme får være igjen i 2018 der de hører hjemme.

⚡️ Bli flinkere til å si ifra til folk når de behandler meg dårlig, at jeg ikke tolerer det, istedenfor å holde det inne og ta det innover meg.

 

Annet

⚡️ Reise masse og bare nyte livet skikkelig! Har allerede et par reiser planlagt med Per Fredrik og venninnegjengen min. I 2018 følte jeg at jeg nesten var i koma hele året, og nå er det på høy tid å våkne opp og leve livet fullt ut.

⚡️ Bli enda mer ryddig. Jeg som alltid har vært tidenes rotehue har faktisk blitt ganske ryddig. Men jeg må bli flinkere på å ha gode ryddevaner, som gjør at jeg slipper de store skippertakene.

 

Hva er dine nyttårsforsetter?  

5 kommentarer
    1. Utrolig fine nyttårsforsett😊
      Mine er å spise mindre godteri og mere sunnere kost, mere i aktivitet/gå turer, spare og bruke mindre penger, reise og lage nye minner med familie og venner😊

    2. Dette var kjempe gøy å lese, har noen av disse selv i år. Gleder meg til å følge deg i 2019 og mange år fremover 🛍💅 godt nyttår

    3. You have very good things there!
      I don’t really make promises… but I TRY to eat healthier. And (like you) I try not to let anyone walk over me or say something bad and just take it and say nothing back. I want to learn to open my mouth when someone is nasty to me! And (this is a light one) I try to use all the cosmetics and make up I have and not buy new all the time… I have TONS of unused cosmetics and still I get new just because I fall in love with something new and fancy, haha!
      HAPPY NEW YEAR TO YOU!! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg