Barneklær? Vegetarianer? Godteri? 300 klesplagg ++ Ukens spørsmål #214

Reklame | Nelly, Glitter

Har du en fast dag på og spise godteri F.eks lørdag? Eller bare spiser du godteri når du selv ønsker det?
– Jeg prøver å holde det til kun lørdager, men om jeg får veeeeldig lyst på godteri på en onsdag så spiser jeg det. Som regel spiser jeg bare saftis og det er det jo veldig lite sukker i, men det smaker som godteri, så det er en fin mellomting! 

TOPP – HER

Hvor mange klesplagg har du?
– Telte for en stund siden og da var det cirka 300 plagg. Litt mer enn jeg trodde, og kanskje ikke så veldig rart at jeg trenger et helt rom for klærne. Haha!

 

Tennene dine ser perfekte ut!😍 har du skallfasetter?
– Så hyggelig at du syns det! Jeg har ikke skallfasetter, men jeg fikset en del på tennene mine i vinter. Da fikset jeg så hjørnetennene mine ble fylt opp riktig og litt diverse. Lagde et helt innlegg om det som du kan lese HER

 

Hvor er beltet fra?
– Det er fra Gina og du finner det HER.

TOPP – HER  / SKJØRT HER

 

Har du noen gang vurdert å bli vegetarianer/veganer?
– Ja, har tenkt på det flere ganger. Men jeg har heller gått dit hvor jeg heller spiser mye mindre kjøtt enn før, og jeg prøver å heller spise skalldyr og fisk. For meg føles det ikke riktig å kutte det ut 100%, men jeg prøver å være bevisst på det og ikke ha et skyhøyt forbruk. 

 

Bruker du vippeserum?
– Jeg har testet en del forskjellige vippeserumer og min favoritt finner du HER. Den har virkelig reddet vippene mine etter at jeg slutter med vippe extensions, og jeg har fått mye fyldigere og lengre vipper av å bruke det. Det er også på 60% rabatt nå.

 

Men hvem tar egentlig alle bildene av deg, og andre bloggere?
– Jeg tar som regel alltid bildene til bloggen selv. Det er kun når jeg er ute og man ser at noen andre har tatt bildet at det ikke er jeg som har tatt bildet. Ellers enn det er jeg veldig glad i kamerastativet og fjernkontrollen for å ta bilder med. Hehe! Hadde aldri klart å være avhengig av at andre måtte ta bilder av meg hele tiden. Når det kommer til andre bloggere er det veldig forskjellig hva de gjør, mange får kjærestene / vennene sine til å ta bildene, og noen tar selv.

SKJØRT – BIK BOK, HER  /  TOPP – HER

VESKE – HER  /  SKO – HER

 

Hvorfor svarer du ikke alle de fine kommentarene du får på bloggen? Er det fordi du får så mange hele tiden? 
– Jeg får veldig mange kommentarer hele tiden, og når jeg da blogger 3x hver eneste dag og lager YouTube videoer og fra haugevis av mail hver dag, blir det rett og slett for mye for meg. Det er grunnen til at jeg har ukens spørsmål. Hadde jeg bare blogget 1-2 ganger om dagen og ikke hatt YouTube hadde jeg hatt god tid til å svare alle. Men dessverre rekker ikke tiden til alt. Skulle virkelig ønske at jeg hadde mer tid til å svare, for herregud så utrolig mange koselige kommentarer jeg får fra dere. Dere er virkelig helt fantastiske!

 

Handler du på wow, er ikke det for barn?
– Minnes å huske at det er opp til 14-15 eller noe. Men problemet mitt er at jeg er ganske lav og det er ofte at XS i vanlige butikker blir for stort, og da er jeg nødt til å dra på butikker som wow for å finne jeans som passer. 

TOPP – HER

 

Blir sykt klam på lårene og de gnisser mot hverandre om sommeren, noen tips til å fikse det?
– Ja! Kjenner til problemet selv og det er så kjedelig. Selv bruker jeg DENNE sprayen på innsiden øverst på lårene, og da blir jeg aldri klam uansett hvor varmt det er. Den funker også for “der nede”. Hehe! Gir også veldig god lukt!

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

21 kommentarer
    1. Har du noen gang vurdert å leie kontor i byen nå eller da du bodde i Oslo, sånn at du liksom kan komme deg ut litt og få litt variasjon og sånt?

    2. Når jeg skal kommenter, må jeg bekrefte at jeg ikke er en robot osv. Er dette et virus eller har alle som kommenterer hos deg det sånn?

    3. Hei, så fine tennene ble. Har ca slikt smil du hadde før du fikset. Jeg tjener ca det samme som deg, har derfor penger, samtidig så har vi barn og da blir prioriteringene litt annerledes😁. Kan du si sånn ca hva du måtte betale? Og hvor mange ganger du var der? Takknemlig for svar Stina😊

    4. Sjømat er ikke bedre for miljøet enn vanlig kjøtt. Med tanke på overfiske og alle kjemikalier de stapper i oppdrettslaksen feks

    5. Hei, jeg lurte på hva slags selvbruning bruker du? Er veldig blek i huden selv å nå når jeg går på cellegift så skal jeg være minst mulig i sola. Så hadde hvert greit med en selvbruning når alle andre får farge på kroppen nå:)

    6. Hei
      Jeg synes jeg har store lår men er veldig tinn på magen og oppover
      Kan du gi oss som er sån noen klestips ?
      Elsker stilen din😍

    7. Hvilken settingspray bruker du? Jeg bruker settingspray hver gang jeg sminker meg, men føler at ingen hjelper og at sminken bare sklir av fjeset mitt. Jeg har prøvd blant annet Mac fix plus og toofaced sin nye spray. Din sitter alltid så fint hele dagen i vlogger osv. Forresten er du sykt vakker, morsom og jeg digger personligheten din!❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg