Jeg logger av..

I løpet av de 8 årene som jeg har blogget har jeg aldri koblet helt av. Uansett om jeg har vært på reise, det har vært julaften eller jeg har vært syk med 40 i feber har jeg jobbet enten med å blogge, lage videoer, filme til diverse ting, svare mailer og generelt bare være “på”. Alltid logget på og i jobbmodus.

Nå som jeg har blitt utbrent (skrev om det i går HER) har jeg bestemt meg for å logge av mens jeg er på ferie, frem til fredag. Jeg kommer til å skru av telefonen min og kommer kun til å skru den på en gang om dagen, og da er det Per Fredrik som kommer til å sjekke den for meg. Er det noe som haster ekstremt på jobb viser han det til meg, om ikke så sjekker jeg ikke telefonen. Jeg kommer ikke til å blogge, oppdatere / sjekke sosiale medier eller noe som helst. Jeg logger helt av.

Jeg har lyst til å bli frisk så fort som mulig, og jeg kjenner at jeg må ta helsen min på alvor. For meg er det et stort steg å ta, når jeg faktisk skal logge helt av, men jeg vet det er nødvendig for at jeg skal komme inn på rett spor mot å bli frisk. 

Å være utbrent er noe jeg aldri har opplevd før, og jeg håper at jeg lærer såpass mye av dette til at jeg aldri blir det igjen. For min del har utbrentheten resultert i mange angstanfall, og det er virkelig ingen god følelse.

Jeg hater å bare logge av og ikke oppdatere bloggen. Men jeg håper dere er her når jeg kommer tilbake. Alle de støttende kommentarene og meldingene jeg har fått fra dere mens jeg har vært syk har virkelig holdt motet mitt oppe, og jeg håper å komme tilbake til å gi dere hyppigere oppdateringer igjen. Jeg elsker jo å dele livet mitt med dere! 

Jeg er tilbake igjen torsdag 12 april ❤️

32 kommentarer
    1. Hei Stina. Jeg skjønner at du trenger en pause. Det er ikke lett og blogge på full tid hele tiden , som du sier. Men jeg venter med glede. På at du kommer tilbake for fult igjen snart. Og at du er blitt helt frisk.❤️❤️ PS: Elsker bloggen din

    2. Dette er lurt av deg! Vi som virkelig bryr oss om bloggen din og deg, forstår deg! VI STØTTER DEG!!❤️❤️

    3. Du ser jo sikkert ikke denne meldingen men jeg skjønner oasen du har d! Ta bre på deg selv, gleder meg til du er tilbake da❤️

    4. Veldig synd å høre at du er utbrent. Jeg kan ikke snakke for alle, men jeg kommer til å fortsette å lese bloggen din uansett om du tar en uke eller en mnd pause før du begynner igjen. Jeg følger deg på blant annet Snapchat, og ser når du begynner å oppdatere igjen.
      Vær snill mot deg selv, i den perioden du tar fri nå – ikke tenk så mye på om folk kommer til å være her når du kommer tilbake. De kommer garantert til å være her!
      Og når du er tilbake – ikke push deg selv til 3 innlegg om dagen. Jeg personlig, og sikkert mange andre vil heller ha noen få innlegg som du virkelig ønsker å skrive enn mange innlegg som du stresser med å få ut. Ikke ta dette som kritikk, det er det ikke, jeg synes alt du gjør er veldig bra. Men det viktigste er at du tar vare på deg selv! Din helse og velvære kommer først.

    5. Helsa kommer først, og mange tror at å blogge er en enkel jobb som ikke krever noe av en. Men som tidligere blogger og ikke på langt nær så god som deg så forstår jeg hvor mye det krever av en person, hvor mye jobb man legger i det. Og du er en kjempe flink blogger!! Så fortjener virkelig å ta deg en ordnelig pause 😀 kos deg masse på tur, slapp av, legg vekk bekymringer og slikt og la deg selv få den pausa du fortjener 🙂 leserne dine er der når du kommer tilbake<3

    6. Ta den tiden du trenger og bli ordentlig frisk! Å logge av kan virkelig gjøre godt. God ferie, nyyyt den 💕

    7. Bra du tar sånne avgjørelser som er bra for helsen din. Kos deg på ferie og slapp av så du til slutt ikke orker mere💅🏻👍🏻😝💆🏼🌻

    8. Kjære stina
      -nå har du kanskje logget av allerede, en jeg ville bare si at du skal kose deg MASSE på ferie, for det fortjener du virkerlig! Duer en super jente, som ALTID holder oss med selskap og som bryr seg om oss, og nå er det tid for å bry seg om deg! Kos deg masse😘😘
      Kos og klemm,
      Meg❤❤

    9. Jeg trodde du skulle logge av kjempe lenge, men heldigvis så kommer du tilbake på torsdag som er på bursdagen til moren min❤️ Det er på en måte som om et ønske har kommet i oppfyllelse❤️

    10. Hei Stina ta ferie med god samvittighet og kom sterkere tilbake 😉
      Og du.. når du er syk ta deg fri som alle oss andre også.
      Når man er syk så er man syk ikke så mye å gjøre med det.

    11. ❤️Elsker deg❤️Og jeg kommer til og følge med når du kommer til bake!❤️❤️❤️🤩😍Gleder meg!😘

    12. Jeg synes du tar et fantastisk valg med å hvile deg litt fra telefonen og bli frisk igjen. Det håper jeg alle seerne dine synes også. Jeg hadde gjort det samme om jeg var en blogger selv og ta det med ro.

    13. Hei jeg syns det er bra a du logger av litt,og slapper av. Jeg har også tatt pause fra sosiale medier selv om jeg ikke har så mange følgere, de er noe med de å alltid måtte skjekke likes og kommentarer noe som kan være veldig slit somt. søtter deg fult ut sina!

    14. Hei jeg syns det er bra a du logger av litt,og slapper av. Jeg har også tatt pause ra sosiale medier selv om jeg ikke har så mange følgere, de er noe med de å altid måtte skjekke likes og kommenarer noe som kan være veldig slit som. søtter deg ul u sina!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg