Bryllup, Mensen, Barn, The Sims ++ Ukens spørsmål #199

 reklame – bareMinerals

Hvor gammel var du når du fikk mensen?
– Jeg fikk mensen da jeg var 13 år gammel. Fikk det sommeren da jeg skulle begynne i 8 klasse. 

Har du noen tips å komme med til hvordan å spare til hus? Bor i leilighet nå, og tjener ikke veldig mye på jobben jeg jobber på nå, men er det noe som er smartere å gjøre innenfor sparing til hus (dvs. store summer)?
– Å spare opp egenkapital til hus er supervanskelig og det tar lang tid, for man må jo ha 15% av summen man skal kjøpe for. Du kan enten prøve å finne et sted å bo som er billigere, og spare det du kan. Eller så kan du spørre foreldrene dine om de vil stille som kausjonister når du skal kjøpe hus. 

Kan du lage flere sminkevideoer snart?
– Ja, jeg har veldig lyst til å lage flere sminkevideoer igjen. Syns det er så gøy! Kommer til å lage en oppdatert hverdagssminke veldig snart. Litt usikker på hvilke andre sminkelooks jeg kan lage. Så kom gjerne med forslag til temaer dere ønsker å se 🙂

Syns du det er ok at jenter frir?
– Jeg er såpass gammeldags at jeg ikke syns det er ok. Jeg syns det er så romantisk at mannen gjør det, og det er aldri noe jeg ville tatt fra mannen jeg elsker.

 

Gleder du deg til å gifte deg?
– Jeg gleder meg veldig! Akkurat nå er jeg veldig i planleggingsfasen enda, og har egentlig ikke peiling på hva jeg holder på med. Så det er ganske kaotisk. Men så fort lokale er booket og vi har bestemt oss for et tema tror jeg det blir mye lettere og gøy å planlegge. 

Hvor bor du?
– Jeg bor i Sandefjord cirka 5 minutter fra sentrum. Elsker å bo i Sandefjord. Her er det så fint og det er så mange nydelige strender her!

Hvordan får du sminken til å se så fin ut? Når jeg bruker sminke så ser det veldig pudrete ut selv om jeg bruker flytende foundation.
– Hva slags pudder du bruker har mye å si. Om du bruker et pudder som er matt kan man ofte se veldig pudrete ut. Selv bruker jeg bareMinerals pudderet, da det gir en del fukt og gjør at man får en flawless finish som ser naturlig og fin ut. Pudderet jeg bruker finner du HER

 

Hvorfor vil du ikke ha barn nå?
– Jeg vil først og fremst være gift før jeg får barn. Det er noe som er veldig viktig for meg, da jeg syns at man skal ha forpliktet seg til hverandre såpass mye først. Å få barn er en big deal, og jeg syns at om man først skal få barn sammen må man vite at man skal være sammen resten av livet. Jeg har også lyst til å reise mye mer rundt i verden, og det er fortsatt en del ting jeg vil gjøre før jeg slår meg helt ned og får barn.

 

Når begynner du med hageprosjektet?
– Det startet jeg med så fort snøen har blitt borte og våren har kommet for fullt. Har så sinnsykt mange planer som jeg gleder meg til å gjennomføre! Drømte faktisk om hvordan alt kom til å se ut i natt, og omg; it was gorgeous. 

Spiller du mye the sims?
– Jeg har spilt det mye mer i det siste etter at jeg gjorde en jobb for the sims. Nå bruker jeg det mest for å planlegge hvordan hageprosjektet skal se ut. Designet hele huset mitt i the sims så nøye at jeg satt med plantegningen, haha. Det var veldig gøy! 

 

Hvilken rase er Chloe?
– Hun er en Papillon. Den enkleste måten å forklare den rasen er; bland en border collie med en langhåret chihuahua så har man er papillon. De er ekstremt smart, kjappe, sporty og utrolig små og bærtete. 

Er du ikke redd for kreftfaren som oppstår ved bruk av solarium?
– Jo, og derfor tar jeg solarium veldig sjeldent. Tok det to ganger nå nylig fordi jeg var så blek at selvbruningen ikke ville feste seg lengre. Hehe! Men ellers enn det tar jeg nesten aldri sol, og når jeg først tar sol er jeg veldig nøye med å bruke solkrem i ansiktet og ikke ta sol så lenge at jeg blir solbrent. Det er når man blir solbrent at det blir farlig.

 

Hva lurer du på til neste “ukens spørsmål”?

50 kommentarer
    1. Nå er det jo absolutt ikke sikkert at man holder sammen «for alltid» bare fordi man gifter seg. Prosentandelen for folk som skiller seg i Norge er høøøy. Men skjønner tankegangen din ☺️

    2. Kan du lage en til video der du spiller sims? Det er kjempegøy å se på! Jeg har veldig lyst på sims, men jeg har ikke en ordentlig PC å spille på. Lurer også på hvilke redigeringsprogram du bruker på videoene dine og om de koster penger. Elsker deg – hilsen en 13. åring

    3. Jeg syntes ikke at du burde skrive på bloggen din at du syntes det ikke er Ok at damer frir😠😡😳

    4. Du svarte ikke på mitt spørsmål, så jeg spør igjen; når du tjener så mye mer enn gjennomsnittet i mnd, hender det at du spanderer på andre da? Viss de ikke har penger eller råd. Feks mat, klær o.l

    5. Jeg lurer på manve spørsmål men vet ikke hvordanbkeg stiller spørsmål sånn ag du legger dem ut på bloggen din har utrolig mange spørsmål til deg men vet ikke hvor jeg skal sende dem inn. Elsker deg å bloggen din 😀håper på svar!😊

    6. Vil du at barnet skal være jente eller gutt? Og hvilken farge på håret og øynene ville du hatt på babyen?

    7. Synes kanskje at du ordla deg litt feil igjen ang det om at jenter frir. Du skrev at du ikke syns at det er ok så det høres ut som at du er veldig imot det. Nå vet jo ikke jeg om du er veldig imot det eller om det bare er noe du ikke ville gjort, men det høres ut som at du kunne gått i tog for å få en slutt på det lssm (litt sånn som gaypride bare motsatt og ikke samme tema haha) Kanskje kommentaren ble litt rotete, men ja. Det er ikke ment som hat. Vet at alle sier det men jeg elsker bloggen din og syns du er veldig flink❤️

    8. Syns du ikke det er litt tidlig å gifte seg? Ikke med tanke på alderen, men du og Per Fredrik har jo ikke vært sammen så lenge. Jeg er 2 år eldre enn deg og vært sammen med kjæresten i 6 år, tror jeg faktisk hadde sagt nei om han fridde 😅 mer med tanke på at jeg ikke vil være forlova mer enn 2 år (syns jeg er for ung og har hvertfall ikke penga), men fortsatt. Syns det er litt tidlig. Elsker man hverandre haster det jo ikke uansett tenker jeg 🙂

    9. Hei Stina❤️ Merket at det har vært lite blogginnlegg i det siste, håper feberen gir seg snart. God bedring❤️

    10. Synes ikke du kan sammenligne en BC og en Papillion. Det er mye vanskeligere å oppdra og tilfredsstille en BC enn med en liten hund. Også er BC mye lettere å trene opp, sånn er det bare.

    11. Hvordan fikk du håret sunt igjen etter det knakk av etter blekingen? Jeg gikk fra svart mot blond i fjor, men måtte bare stoppe siden det ble oransje, tørt og knakk av. Jeg har alltid hatt det lengste håret av alle rundt meg, og fikk alltid kommentarer på håret mitt. Nå sitter jeg igjen med under halvparten av håret. Det detter av mer og mer hår for hver gang jeg grer det. Med en gang jeg har klippet meg så er tuppene splittet igjen. Har du noen tips til å få det til å slutte å spise seg oppover, og heller få det til å gro igjen? 🙂

    12. Hvilket solarium går du til? Jeg bor i sandefjord men finner ikke solarium.. jeg jeg er jo så hvit at det går jo ikke ann

    13. Kan du ikke også gjøre en video ala “i tried following a ….. Tutorial”. Med nikkietutorials eller noen andre 🙂

    14. Pleier ikke du å legge ut 3 innlegg om dagen? Eller du har påstått at du gjør det husker jeg hvertfall 🙂

    15. Har du noe tips til fremføringer på skolen? Jeg har sosial angst og får panikk bare ved tanken på det!

    16. Hva gjør du om ditt framtidige barn er allergisk mot hund, kvitter du deg med chloe da?

    17. Hei veldig fin blogg<33 Jeg lurer på om du kan lage en whats on my iPhone video på YT kanalen din,
      hadde blitt veldig glad😘 Elsker deg💖💖💖❤️

    18. Tenker du klatrehortensia opp mot husveggen? Jeg vil ikke råde deg til det, da den hefter seg og trenger gjennom treverk. Har en i Hagen selv, og den er risky på panel. Ville vurdert en klatreplante som må bindes opp i stedet for en med hefterøtter. Hilsen landskapsarkitekt 🙂
      Forresten – jeg har også papillon, og de kalles faktisk for kontinental dvergspaniel, så de er egentlig veldig lik de større spanielrasene synes jeg (springer spaniel f.eks). I oppførsel har de mye felles. Men de er like smarte som en border collie, det er jeg enig i! Og ja, de krever faktisk mye mer enn størrelsen skulle tilsi. 😉

    19. 1. Hva tenker du om all den negative responsen/uthengingen på sosiale medier etter “Ting du aldri må gjøre med utseendet”-innlegget ditt? Vet du har endret det punktet det er snakk om nå, men kan du forstå at du fikk reaksjoner på det?
      2. Er du komfortabel uten sminke i offentligheten?
      3. Hvor mye penger bruker du på shopping i måneden?

    20. Du sa en gang at du ikke kunne tenke deg å være med på paradise hotel og hvertfall ikke mens du er sammen med per fredrik. Men du vet vel at man må være singel hvis man skal være med?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg