Slik feiret vi forlovelsen!

Herregud folkens. Tenk at vi endelig er forlovet! For meg er det fortsatt helt surrealistisk å tenke på at vi faktisk er forlovet. Nå har vi lagt løftet om at vi skal gifte oss, og at vi skal  være sammen for evig og alltid.

Etter frieriet i går var jeg så sjokkert og overlykkelig at det tok flere timer før det faktisk gikk opp for meg at vi er forlova og hvordan alt hadde skjedd. Om du ikke har lest hvordan hele frieriet skjedde, kan du lese innlegget HER

På kvelden ville vi feire litt så jeg fant et sted via Tripadvisor som så veldig bra ut, og det var det også! Jeg elsket det stedet! Det var en stor marmor bardisk og flere av bordene var i marmor. Overalt var det store og flotte blomsteroppsatser, og stemningen på hele stedet var så fresh og deilig. I loved it! 

Maten var utrolig god, og vi spiste både brokkolisuppe og hummer med champagne saus. Så spennende og utrolig deilig! 

Vi fikk virkelig feiret frieriet på en helt fantastisk måte, og vi koste oss utover hele kvelden. Nå går jeg bare rundt og titter på ringen hele tiden, og er helt forelsket og sjokkert. Den er jo helt nydelig, og jeg gleder meg til å vise dere skikkelige bilder av den. La ut en liten teaser av den på snapchat så dere kan se der! (stinablogg på snapchat)

24 kommentarer
    1. Gratulerer så mye! For en utrolig fin måte han fridde til deg på 🙂
      Men er du ikke redd for at forelskelsen skal dabbe av om noen år? Dere har ikke vært sammen i så mange år før forlovelsen. Det skjedde med meg og min eks, var kjempe forelsket de første årene men så blir ting mer rutinepreget når man bor sammen, og man kan miste litt av forelskelsen osv..

    2. Gratulerer så mye!!❤️
      Hvordan er været i New York nå? Er det veldig kaldt, eller er det mulig å gå i gatene uten å fryse ihjel?

    3. Kommentaren om at forelskelsen skal dabbe av fordi dere ikke har vært sammen lenge, lol? Mamma og pappa gifta seg etter 3 mnd. De har vært gift i snart 28 år, så det er ikke noe fasit på det 🙂

    4. Du fortjener virkelig å bli forlovet! Du gjør meg glad når jeg er lei meg. Har det ikke så lett nå, og du får meg til å smile. Du er virkelig støttende for meg akkurat nå, selvom jeg ikke snakker med deg personlig❤️ Du er et så stort forbilde for meg❤️

    5. Så flott!! Gratulerer, veldig romantisk😊 vil du lage blogginlegg om Pelle som møter fansen i East village?

    6. Gratulerer!
      Ville bare si at dere burde ta en dag på et outlet som heter Jersey gardens! Utrolig bra innendørs outlet med mange forskjellige butikker og greie priser. Det ligger litt uten for byen og dere kan komme dit med enten buss eller taxi

    7. Gratulerer av all min hjerte Stina og Per Fredrik! Følger begge dere to fra Italia og er så glad etter denne nyheten. Dere er så gode personer og så snille begge to. Ønsker dere bare det beste for framtiden deres. With love, Iole.

    8. Har fulgt bloggen din since the very beginning da du postet gamle modell bilder.. å ble såååå rørt og glad på dine vegne! Du er en stor inspirasjon og forbilde Stina!

    9. ÆÆÆÆ STIIINAAAA <3 <3 Gratulerer såå mye med frieriet!!! <3 Håper dere nyyyter tiden som nyforlovet i NYC! <3 Vi var også og spiste på den restauranten, supergod mat og amazing vibe. En plass dere burde dra er Gansevoort Hotel Park Avenue sin restaurant, de har supergod brunch og ofte live musikk om morgenen <3 Kos dere!!!

    10. Ææææ, kan ikke vente å se deg på bryllupsdagen i bryllupskjolen!! Kan du legge ut et innlegg om hvordan bryllupskjoler du liker?:) herregud er så sykt glad! Jeg satt nede i stuen når jeg så at dere var forlovet å jeg ropte sykt høyt at dere var forlovet hahaha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg