House tour: Kontor + sminkerom!

På søndag la jeg ut en snap på mystory der jeg ba dere om å ta skjermbilde hvis dere ville at jeg skulle lage en ny office / makeup room tour! Etter nesten 2000 skjermbilder var det ingen tvil; dere ville at jeg skulle lage en ny! Derfor har jeg knipset massevis av bilder av kontor / sminkerommet mitt i dag, så dere kan se skikkelig godt hvordan det ser ut. 

Jeg har forandret det litt siden jeg viste hele rommet sist. Jeg har satt inn en svær hylle, det er nye plakater på veggene, og det meste av pynt har blitt byttet ut. I tillegg vet at jeg det er mange av dere nye lesere som ikke har rukket å se hele rommet enda, så da får dere virkelig sett det nå! 

Rommet er veldig hvitt og luftig, med masse jentete pynteting rundt omkring. Fra pulten min kan jeg se rett ned på vannet og bare nyte utsikten. Det er virkelig helt fantastisk!

I bokhyllen min har jeg massevis av inspirasjon fra magasiner og bøker. Jeg er litt rar på dette med magasiner, for de må alltid være sortert i kategorier; trening, mote / skjønnhet og interiør. Det gjør det i alle fall veldig lett å finne frem. Hehe!

Her er da sminkebordet mitt, og gud så mye tid jeg bruker foran her. Her spiser jeg frokosten min mens jeg sminker meg og ser på serier på iPad’en. All sminken jeg bruker til hverdags har jeg i skuffen under selve bordet, og resten av sminken, hårprodukter, neglelakker, osv har jeg i skuffene ved siden av.

Så slik ser kontoret og sminkerommet mitt ut. Alle møblene er fra IKEA, men om du skulle lure på hvor noe annet er kjøpt er det bare å spørre i kommentarfeltet så skal jeg svare så godt jeg kan der! 💗

 

 

 

 

77 kommentarer

Siste innlegg