Endelig er kontoret helt ferdig!

Nå er endelig den nye bokhyllen min på plass på kontoret, og jeg føler at kontoret endelig faktisk er ferdig møblert. Helt siden vi flyttet inn for 7 måneder siden, har hjørnet på kontoret mitt vært veldig tomt og rart.

Jeg har hatt en tavle eller plante der, en svart printer har stått på gulvet og bare vært stygg egentlig, og noen blader har ligget strødd i et hjørne. Ikke veldig #inspo akkurat. 

Jeg har jo tenkt lenge at jeg måtte gjøre noe med hjørnet. Jeg har bare ikke klart å finne ut hva. Men etter at jeg tittet litt på IKEA fordi jeg egentlig så etter en større bordplate til pulten min, kom jeg på den gode ideen om å ha en hjørnehylle.

Selvfølgelig fant jeg ingen som passet perfekt inn i hjørnet. Alle jeg fant var enten superhøye, var ikke dype nok til å ha en printer på, eller bare ikke fine. Så da fikk jeg en ny idé om å kjøpe en vanlig hylle og bare sette den på skrått inn i hjørnet. Og det ble jo så fint! 

Nå får jeg endelig plass til absolutt alle magasinene, bøkene, permene mine og printeren. *Organiseringslykke!* Den gamle printeren min hadde tatt kvelden for bare en uke siden, så det passet jo perfekt å kjøpe en ny en! Gjett om jeg ble glad når jeg fant en som var hvit!? Ah, den passer så fint inn her. Det er egentlig litt rart, men jeg blir skikkelig glad av å ha fine farger som passer sammen rundt meg. Har jeg litt rosa og hvitt i hverdagen min, så føler jeg meg mye mer glad!

Før brydde jeg meg ikke en dråpe om hvordan det så ut rundt meg. Eller, litt brydde jeg meg. Men før jeg kjøpte hus har jeg aldri hatt mulighet til å bestemme helt selv hvordan jeg vil innrede. Så derfor har jeg aldri giddet å bry meg så mye. Nå derimot, ah, nå bruker jeg sikkert mer penger på interiør enn sminke og klær. Det sier jo sitt! 

💗 Nå som jeg har organisert alt så bra håper jeg at jeg klarer å holde det mye mer ryddig her inne. Tidligere har det blitt så kaotisk i løpet av dagen, at jeg har blitt helt gal! Så nå er jeg spent på å se hvordan det blir! 💗 

 

✨ Husk å følge meg på facebook for å se når jeg legger ut nye blogginnlegg! Trykk HER for å følge ✨

26 kommentarer

Siste innlegg