Slik er soverommet! House tour!

Noe jeg kom til å tenke på tidligere i dag, var at jeg enda ikke har gjort en house tour på soverommet. Jeg har jo vist dere nesten alle rommene i den delen av huset der jeg er til vanlig. Men soverommet mangler! Så derfor tenkte jeg å benytte sjansen i dag til å gi dere en bedroom tour, om man skal være så fancy og kalle det for det! 

Soverommet er vel det rommet vi har gjort minst på i huset, og som ble fortest ferdig egentlig. Vi har planer om å gjøre om på soverommet etterhvert. Male det i en annen farge, og skifte ut gulvet. Haaaater furu utseendet på ting, og siden alle gulvene i huset er grå, så passer det virkelig ikke inn.

Men hey, det får bli etterhvert. Akkurat nå er jo soverommet veldig fint, til tross for at jeg ikke liker gulvet, og syns at veggene er litt i det mørkeste (og bruneste) laget. Hehe!

Tegningen på nattbordet mitt fikk jeg av Per Fredrik til bursdagen min. Hvor flink er ikke han til å tegne da?

Tv var virkelig høyt på lista over ting vi bare måtte ha på soverommet. Det er sååå koselig å ligge under dyna når det er kaldt ute, og se på en fin film mens jeg ligger på armen til Per Fredrik. 

 

Lille Chloe har blitt en skikkelig linselus, og ville være med på alle bildene. Ah, sett noe så skjønt da?

En av de beste tingene med soverommet er selvfølgelig utsikten. Enten om vi ligger i senga og ser ut mot havet, eller nyter en kaffekopp på verandaen rett utenfor soverommet, er det bare helt fantastisk!

Så det er slik soverommet ser ut nå. Kom også nettopp på at jeg ikke har vist dere noen ordentlige bilder av badet. Kanskje jeg skal gjøre det? Fortell meg gjerne i kommentarfeltet om dere vil det!

 

 

Se også house tour på disse rommene:

Walk in closet

Kontor / sminkerom

Stue

Kjøkken

 

27 kommentarer

Siste innlegg