Ukens spørsmål #90

// inneholder reklamelink

Jeg skjønte ikke helt om du var kjæreste med Fredrik eller PelleK? I såfall så skriver Pelle “girlfriend” på bilder av deg og sånt, men du har jo sagt i en video eller blogginnlegg at du fikk pearcing av kjæresten din som er Fredrik eller noe?
– Hehe, skjønner at mange blir forvirret av dette! Pellek og Per Fredrik er samme person. Pellek er artistnavnet til Per Fredrik, så det er det navnet han bruker utad. Men for meg er han Per Fredrik, så det hadde føltes veldig rart om jeg skulle kalt han Pellek.


Har du noen gang i det hele tatt prøvd å røyke eller snuse?
– Da jeg gikk på ungdomsskolen hadde jeg en periode der jeg både snuste og røykte. Ganske rart å tenke tilbake på egentlig. Jeg med en snus under leppa liksom? Whaaat! Heldigvis ble jeg aldri noe spesielt avhengig, og snuste / røykte bare noen få ganger i uka. Frem til jeg skjønte hvor idiotisk det var å gjøre det, og sluttet. Anbefaler dere alle å holde dere helt unna både snus og røyk.

Alle er ikke like heldige som meg. De alle fleste vennene mine som begynte å snuse og røyke samtidig som meg, er fortsatt avhengige. Ikke bare er røyk og snus veldig dyrt, men det ødelegger helsen din betraktelig. Her snakker vi kreft, stygge tenner (gule og flekkete over tid), dårlig kondisjon (røyk), grå-aktig farge i ansiktet (røyk), og mye mer! 

 

Jeg lurte på når på dagen det er best å trene? Når pleier du å trene? Jeg går på skole osv så jeg vet ikke helt når jeg skal trene, har nylig begynt.
– Jeg er virkelig ikke noe morgenmenneske. Så for meg passer det best å trene på kvelden. Gjerne i 19 tiden. Skulle jeg trent 9 om morgenen hadde jeg ikke fått noe utbytte av treningen i forhold til hva jeg hadde fått om jeg hadde trent senere. Så jeg tror det beste er å trene når du selv føler du er mest våken i løpet av dagen. Om det er før skolen, rett etter skolen, eller på kvelden er opp til deg.
 

Kan du forklare litt hvordan eBay brukes?
– Jeg har faktisk skrevet et helt innlegg for nybegynnere om eBay, som du kan lese HER.

 

Først å fremst vil jeg si at du er en fantastisk god blogger! Har lest bloggen din i ca 3 år nå, og blir fortsatt veldig inspirert.. En ting jeg lurte på var om du kunne legge ut et bilde av du og foreldrene dine? Stå på videre, du er en stor hjelp i hverdagen min. 
– Så hyggelig å høre! Har alltid prøvd å holde foreldrene mine unna bloggen, da jeg føler det blir litt vel privat. Så jeg håper du forstår at jeg ikke kommer til å legge ut bilde av de med det første. Kanskje etterhvert!

 

Bare lurer på hvor den hvite kommoden på siden av sofaen er fra?
– Det er jeg faktisk ikke sikker på! Har sett igjennom IKEA katalogen, uten hell. Så vil tippe den er fra en annen møbelbutikk. Men vil heller anbefale å titte igjennom på IKEA, vet de har mye fint der!

Har du veldig ren hud, eller er du plaget med urenheter og tørr hud? Jeg bare lurte på hva du bruker på huden din av rens, skrubb fuktighetskrem osv.?
– Til tider har jeg slitt med veldig uren hud. Helt siden jeg var 16 / 17 år har jeg hatt ganske mye kviser. Men nå som jeg har begynt med riktige produkter, har det hjulpet mye. Også hjelper det ekstra mye om jeg klarer å holde meg unna alkohol, stress, junkfood og godteri. Kan godt legge ut en hudrutine, om dere vil det? Der jeg viser hvilke produkter jeg bruker. 

 
 
Kan du pliis legge ut bilder fra du var liten? Sånn barneskolen eller mindre?
– Har laget et innlegg om det allerede, som du kan lese HER
Hva inspirerer deg til å blogge?
– Dere! Hver eneste dag får jeg hundrevis av fantastiske kommentarer fra dere både på bloggen, instagram, youtube og facebook. Dere holder meg virkelig oppe, og gir meg så mye glede! Har jeg en dårlig dag, vet jeg at jeg alltid kan lese igjennom kommentarer fra dere, også blir jeg glad igjen. Så tusen takk, dere er så skjønne! I tillegg er dere veldig flinke til å si hva dere vil lese om, så det gjør det mye lettere for meg å vite hva jeg skal blogge om. Så svaret mitt på hva som inspirerer meg til å blogge, er nok det at jeg vet at det er tusenvis av jenter som liker å lese det jeg skriver. 
 

 

Så fin topp! Hvor er den kjøpt og er det lenge siden? Har å lyst på en slik!
– I know, I love it! Den kan du kjøpe HER 
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Når du skal sove med tape extentions kan du ha det løst eller må du flette det?
– Jeg pleier å ha det i en løs flette. Da slipper jeg å våkne opp med en haug av floker om morgenen!
 
 
Stina, hva tenker du om Pepsi Max, Solo super og sånt? Er det innafor, eller noe man burde styre unna av? Håper du kan svar på kommentaren, eller lage ett innlegg mer om hva du kommer til å spise/drikke? 
– Jeg drikker aldri noe med kullsyre, da jeg syns det smaker helt forferdelig. Begynner bare å rape, og får så vondt i halsen at det er helt rart! Så alt av brus holder jeg meg helt unna. Men det er selvfølgelig massevis av drikkevarianter der ute som er sukkerfrie. Men personlig får jeg mer søtsug når jeg drikker det. Så jeg prøver heller å kun drikke vann. 
 
 
 
Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?
      
51 kommentarer
    1. Du har sagt at du bruker falske vipper hver dag, bruker du de en dag å kaster de, eller bruker du de samme flere dager? Isåfall hvor ofte ble man bytte vipper?

    2. Hvor får du motivasjon til å trene? Hvordan får du rumpen opp fra sofaen? 🙂
      Jeg bor like ved treningssentret jeg bruker, eller jeg ser det fra vinduet hjemmet å trenger bare å gå ut døren og over veien så er jeg der, men sliter med å komme meg opp fra sofaen 🙂
      Jeg har lyst til å trene men får meg aldri til å gå ned 😛

    3. Forstår at du ikke vil legge ut bilde av foreldrene dine, burde tenkt meg om.. Haha! Blir så glad hver eneste gang jeg kan lese et nytt innlegg av deg:)) Elsker virkelig bloggen!

    4. jeg har tenkt til og starte blogg selv, så lurte på hvor du kjøpte kamerastativet og utløserknappen

    5. Hvordan tar man av løsvipper etter man har gått med dem i en hel dag? Skal man bare rive de av eller?

    6. Kan du legge ut mere matvideoer eller sminkevideoer? Jeg har sett på den 5 sunne snacks videoen du la ut kanskje 100 ganger…Det ser bare så syyyykt godt ut! Og jeg elsker å se på sminkevideoer:)

    7. først vil jeg bare si at bloggen din er helt fantastisk! Det jeg lurte på var hvordan du og per Fredrik ble sammen.Og det siste var om du kunne lage en no mirror makeup challenge.

    8. Det hadde vært sykt gøy om du kalte ham PelleK sånn privat, haha? så bare for meg du og han spise sammen, bare: “PelleK, kan du sende meg smøret?” lol

    9. Hvem av de andre toppbloggerne ser du mest opp til? Og var det et spesielt innlegg som gjorde at leserne steg betraktelig, eller har det bygget seg opp igjennom tiden? 🙂

    10. Jeg lurte på om du kan lage flere treningsvideoer og gjerne når du trener magemusklene. Og hvis du lager den videoen om du kan fortelle hvordan du fikk sixpack om hvordan du har trent og fått det til?? 🙂 🙂

    11. Så den blogg-tips videoen din der du sa at du fikk sjokk da du fant ut hvor ye du egentlig skulle ha for et innlegg. Kan du skrive ca hvor mye du skal ha for et innlegg? Skjønner det hvis du ikke vil si hvor mye du får for det er privat, men liksom hva som er minstepris.

    12. Hei jeg lurte på om du kunne lage et innleg eller video av hvordan du pleier huden din. Vet at du hadde et slikt innleg men da skrev du bare hva du brukte og ikke hvordan. Men elsker bloggen din og har fulgt deg i fire år nå💖

    13. Det hadde vært veldig fint om du hadde lagt ut en video om din hudrutine 😊 Og va du synest om produktene du bruker og hva de hjelper til ( f.eks. Om d er for tørr hud eller uren hud osv.)

    14. Du er en fantastisk person! Så nettopp på den videoen, hvor du leste opp hatkommentarene!!!! Hahahaha😂 Så mye rart folk kommer med!! Bare drit i det! Jeg elsker svarene dine👍🏻 Fortsett med det du gjør, flotte Stina💓😘

    15. hei jeg lurte på om du kunne lage en video der du prøver forskjellige turntriks.foreksempel hvor flexibel du er eller å slå hjul eller noe annet. for siden du trener så mye så bare lurte jeg på om du var veldig flexibel.
      forresten elsker bloggen din supermye og håper du får et fint 2016

    16. Hvor mye veier du? Med tanke på att du trener, ikke spiser godteri, og er så tyn….
      Elsker bloggen din!😘

    17. Sluttet du å bruke Jeffrey Cambell skoene dine?
      Helt sikkert bare jeg som ikke er så flink til å følge med, men xD
      Godt nyttår foressten.

    18. hei! elsker bloggen din!!!
      føles det ikke ensomt å bo i en leilighet alene? jeg selv, blir livredd med en gang jeg hører en eneste lyd når jeg er alene hjemme. haha
      du er best<3

    19. Jeg har et litt rart spørsmål, men jeg ser både på bloggen og youtubekanalen din at du er opptatt av trening, og da lurer jeg på; Kan man trene seg til større pupper? Jeg har hørt noen sier at man kan trene korte repetisjoner slik at man får “korte” muskler, hva er dine tips? 🙂

    20. Hva er egentlig Per Fredrik / PelleK kjent for? Sorry om det er fornermende at jeg ikke vet, men jeg følger ikke med på norske kjendiser… 🙂

    21. jeg fikk en michael kors veske til jul av foreldrene mine. jeg vet med meg selv at den er ekte fordi den har alle kjennetegnene til en ekte en. å ett par jenter sier den er fake på skolen. kan du si hvordan man kan se at den er ekte. inni veska er det liksom små rundinger der det står michael kors på. det fulgte også med en liten brunaktig lapp der det sto michael kors. på alle glidelåsene står det michael kors i gull. å den har også på en måte en slags logo inni der det står
      Michael
      Michael kors på. kan du si om denne er ekte ut i fra hva jeg beskrev den?

    22. Hei Siden du handler mye på eBay lurer jeg på du betaler mye i toll? Jeg er veldig usikker på og handle der om jeg får en stor regning på toll

    23. Hei Stina! Synes du har en superfin blogg, blitt inspirert! men jeg lurer på om du har noen treningstips som gjelder armer? selv ønsker jeg å få sterkere armer, for jeg klarer ikke push-ups på tærne engang:( har du noen tips til hvordan jeg kan få sterkere armer, sånn at jeg etterhvert klarer push-ups? noen øvelser du anbefaler som ikke krever så alt for mye utstyr?

    24. Har du noen tips til hvordan jeg kan spare penger, og evt hvilke jobber jeg kan søke på? Er 15 år ♥

    25. hei jeg er en fan ser på alle videoene dine kan du lage mix make up Challenge om du vil eller om du kan lage en mat video. ses i din neste vide.<3<3<3<3 du er et forbildet<3<3<3<3<3<3<3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg