Ukens spørsmål #80

Hvor mye veier du?
– Det er jeg faktisk ikke helt sikker på. Men sist jeg veide meg, som er et par måneder siden, stod det 44kg på vekten. Er ikke helt sikker på om det er akkurat det jeg veier lengre, siden jeg ikke har hatt vekt på noen måneder. Men det er sånn ca der vekten min ligger. 

Kan du begynne å legge ut to videoer i uken?
– Jeg har veldig lyst til å legge ut mer videoer. Jeg tenker at etter nyttår kommer jeg til å lage videoer litt oftere. Kanskje annenhver mandag/søndag og hver onsdag. Hva tenker dere om det? Jeg elsker jo å lage videoer, så det er virkelig noe jeg vil gjøre mer av! 

 

Hvor er skoene fra?
– Det vet jeg dessverre ikke. Det er veldig lenge siden jeg kjøpte de, så de er nok ikke til salgs uansett lengre. 

Jeg lurer på om du hadde mye kviser som liten. Sånn rund 12-13 år?
– Nei, veldig lite. Det var først da jeg var rundt 16-17 år at jeg begynte å få kviser. Det har aldri vært ekstremt ille med kviser, men har hatt en god del i diverse perioder. Men nå begynner endelig huden min å bli bedre. Men det er vel virkelig på tide! Man burde vel ikke ha kviser i en alder av 22 år? 

 

Hvor har du kjøpt det hvite sengesettet med de små rosene på?
– Det er fra IKEA. Men jeg tror dessverre de har sluttet å selge det. Jeg har i alle fall ikke sett det de siste gangene jeg har vært innom IKEA. Veldig kjipt egentlig, fordi det er så fint sengetøy! 

Hei, jeg lurer bare på om du er ofte inne på snapchat eller instagram, jeg har prøvd å legge deg som venn, men tror ikke det går:-) har også sendt et bilde på instagram til deg, kan du sjekke det??
– På instagram blir mange meldinger ofte borte, så anbefaler deg å bruke facebook siden min (du finner den HER) til å sende melding. Der får jeg alltid alle meldinger, og prøver å svare så godt jeg kan. Når det kommer til snapchat gjelder det samme som på instagram, veldig mange meldinger og snaps blir borte. Det er også veldig mye spam som blir sendt på snapchat, så derfor er det best om du heller sender melding på facebook siden min. 

 

Har du farga håret ditt? ser sånn ut på nr 3.
– Nei. Jeg har med vilje en del lysere hair extensions enn mitt eget hår, sånn at det skal bli en del spill i håret. Men håret mitt ser veldig forskjellig ut når det kommer til farge fra bilde til bilde. Så det er sikkert derfor du tror at jeg har farget det nå. 

Kunne du ha tenkt deg å være med på skal vi danse neste år?
– Det tror jeg virkelig ikke. Jeg tror det kunne vært veldig morsomt! Men samtidig vet jeg også hvor mye de må trene. Her snakker vi 5 timer hver eneste dag i flere måneder. Tror nok det hadde blitt altfor slitsomt for min del. Men igjen, tror nok også det hadde hatt mange morsomme sider ved seg! 

 

Hvor er buksa fra og hvilken størrelse har du den i? Den var utrolig kul.
– Den er fra ONLY i størrelse XSMALL. Er ikke så altfor lenge siden jeg kjøpte den, så den er sikkert til salgs enda!

Hvorfor tar du alltid ut tungen på snapchat når du drikker?
–  Haha, ja gud veit egentlig! Det har bare blitt en vane som jeg har hatt i mange år. Syns bare det er en morsom ting å gjøre når jeg har drukket et par drinker for mye! 

Så bordflatene dine har et marmor utseende, lurte på hvordan man får tak i det? er det slags belegg man kan klistre på?
– Det er det! Det er et DIY prosjekt som du kan lese mer om HER.

Hei jeg bare lurte på hvordan du vasker beauty blenderen din?
– Jeg tar som regel et par dråper zalo på den, og holder den under rennende vann mens jeg skviser den opp og igjen, helt til den er helt ren. 

 

– Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

47 kommentarer
    1. Åjj, er det virkelig en uke siden siste “ukens spørsmål!” 😮 Off, disse ukene går så fort! 😀 Nå er det bare å glede seg til “Onsdagsvideoen” din kommer ut på Onsdag! 😀

    2. Det hadde vært gøy å sett deg på farmen neste år.. Er det noe du kunne tenkt deg å bli med på?
      Lurer også på om du kan lage en ny video eller innlegg om “mine topp 10 skjønnhetsprodukter”,”Produkter jeg har brukt opp” eller “produkter jeg angrer på å ha kjøpt”

    3. Jeg er agnostiker og har hørt at du er ateist og jeg føler vi har mange av de samme meningene 🙂 så jeg lurte på om du tror at livssynet ditt har noe å si på noen av meningene dine?

    4. Spurte om det i et tidligere innlegg men fikk ikke noe svar da.
      Jeg lurte bare på hva du synes om det å være Harry?
      Er Harry negativ?:)

    5. Jeg lurte på hva slags erfaring du har med buksene fra Junkyard (snakker om junkyard merket) Jeg vurderer å bestille men vet ikke om de er lignende Dr.denim jeans eller ikke, og om de vier seg mye osv.. Håper virkelig på svar
      Elsker bloggen din forresten❤️

    6. 1. Jeg har et spørsmål: Du bor vel alene? For hvis du gjør det: Låser du døra når du skal på do? Haha, litt rart spm, men det er jo noe jeg lurer på.
      2. Jeg har søkt litt om hva man bør veie i de ulike høydene, og ifølge 7 nettsteder så er du undervektig… Du skal veie minst 49 kg når du er 160 cm høy.

    7. Hvis du er 160 høy og veier 44 kg så vil jeg bare opplyse om at du er undervektig, men det viktigste er vel at du har det bra med deg selv?

    8. hmm synes 44 kilo til å være 1,60 meter virker veldig lite.. Jeg er 15 år, trener ofte, spiser sunt, 1,64 meter høy og veier ti kilo mer enn deg..så hvordan er det mulig??;-D

    9. Hei! Jeg lurte på om hvor ofte du trener og om du har et innlegg om hvordan få inspirasjon til å trene mer..? Hvis du ikke har det kunne du lagd et innlegg om det?:)) Hadde vært veldig glad for svar<3 Elsker bloggen din!!

    10. Blir veldig lei meg. Særlig når du skriver at 44 kg ikke er “skremmende lite”. Synes bloggen din er veldig herlig, men tror jeg ikke klarer å følge deg noe mer. Jeg har anoreksi og det er bare utrolig vanskelig for meg å lese hvor mye du veier. Er selv like høy som deg og har gått opp veldig mye i vekt. Jeg bare kjenner hvor lei meg jeg blir av å skrive dette. Det virker som du er stolt av at du veier det du gjør, og på en måte er det ikke galt heller, men for meg blir det så feil. Når jeg veide 44 kg hadde jeg lagt på meg, og folk så veldig på meg og jeg fikk kommentert at jeg var utrolig skremmende tynn. Hvis du veier 44 kg er du sykelig tynn Stina. Jeg vet bare ikke hva jeg skal si, det er bare utrolig vanskelig å lese om det. Jeg skulle ønske at du ikke skrev hva du veide. For hvis du ikke var så opptatt av vekt hadde du ikke skrevet om det. Du er et forbilde, men akkurat nå er du ikke det for meg og mange andre jenter der ute. Jeg snakket med hun jeg går til behandling om hva du hadde sagt at du veier også. Du skjønner kanskje ikke, jeg vil ikke være slem med deg, du virker som en veldig reflektert og nydelig ung dame. Det er bare så knusende, du vet ikke hvor vondt det virkelig gjør.

    11. Til Aleksandra!
      angående nr. 2:
      La nå jenta få veie det hun vil!!
      Er mye man bør her i livet, men Stina ser bra ut, spiser sundt, og jeg ser ikke problemet med å veie det hun gjør! Må mn alltid bli krisisert for vekt, høyde etc, kan folk ikke bare få være slik de vil? 🙂

    12. Syns du kunne spart deg for å fortelle hva du veier, når (selvom du ikke fronter det sånn, så vet jeg at du selv forstår at det faktisk er i underkant av normalt). Hvor mange over 20 år veier 44 kg? Altså? Du finner så og si ingen. Men når det er sagt, så er du veldig fin Stina, har en fin kropp, og det viktgste er at du er sunn og frisk i kropp og sinn. Men å legge ut vekta di på den måten til så mange unge jenter som ser opp til deg, skaper et ufattelig farlig press – hvertfall når det er et SÅ lavt tall. Det er ikke et friskt tall for unge jenter å leve etter. Men hadde du skrevet at du veide 60 eller 70kg, hadde ikke det vært noe bedre det heller. For ingen skal måtte sammenligne seg med en annen vekt. Så det jeg ønsker -er at du selv forstår at du ikke burde oppgi vekten til enten om du hadde veid 40 eller 70 kg – det har en enorm påvirkningskraft som kan være skadelig for sinnsykt mange jenter, og det syns jeg du virkelig burde ta på alvor.
      Så til alle vakre fine ungjenter som leste det der: 44kg og 1.60cm er ikke normalt. Det er for lite, BMI viser at dette er undervekt. (Jeg sier ikke at det ikke er fint, eller at de som er tynne er “stygge”, men jeg sier bare at det ikke er NORMALT å veie så lite, noe veldig mange jenter sikkert vil tro nå siden du gjør det.) Så jenter, ikke gå å vei dere og tro dere veier for mye hvis dere veier over 44 kg.
      Syns du burde tenke mer gjennom før du skriver dette, Stina. For deg har det kanskje ikke så mye å si, men tenk på de som sliter med dette daglig, og begynner å tenke at “oi 44 er normalen, siden Stina, forbildet mitt veier det”.

    13. Hei jeg lurer på noe:
      Jeg lurer på om du har vært i Thailand eller har lyst til å reise dit?

    14. Syns du kunne holdt for deg selv hvor mye du faktisk veier. Ingen andre har noe med det å gjøre enn deg selv. Jeg tror de aller fleste syns det var skremmende lite, men det er vell det du prøver å oppnå?

    15. Kor mange år va du når du nappet øyenbrynan?
      Kor mange år va du når du fikk telefon?
      Jeg liker din natulige sminken!
      Kan du lage mer vlog video?
      Kan du lage en til video om va du har i veska?
      Håper på svar!
      Trenger ikke og svare vis du ikke har lyst!
      Og va synes du om sophie elise?

    16. Vi har ulik beinbygning folkens, jeg er sped og er 164 cm og veier 45 kg. Kan ikke noe for det, det ligger også i genene, alle jentene på morssiden er ‘sånn som meg’ 🙂

    17. Hei Stina 🙂
      Jeg så nettopp på en video du la ut i januar angående en “30 dagers challenge” med å ikke spise sukker, og lurte på om du kunne ha en lignende challenge på bloggen igjen snart? Med innlegg med inspirasjon for sunn snacks/retter osv? 🙂
      Jeg lurte også på om du har prøvd yoga og pilates, og hva du eventuelt synes om de treningsformene?

    18. Ja, det er lite å veie 44 kg, men hun sa ca hvor mye hun veide! Jeg sa i et tidligere kommentar at jeg synes det var lite, og jeg fikk en kommentar om det fra en LINDA.
      Så kjære linda!
      Jeg ville bare si henne noe og ikke lage oppstyr om det til andre folk som bare kommer til å skape en diskusjon, som deg! Hvis du ikke er enig i dette så kan du bare ryke og reise, for det er ikke vits i å lage en diskusjon om andres meninger!
      Så lenge du holder deg frisk, sunn og er fornøyd så skal ingen fortelle deg at du er syk. Men jeg er enig i at det kanskje kan være litt lite å veie 44 kg når man er 160 cm høy.

    19. Jeg ELSKER ukens spørsmål innleggene! Jeg blir glad hver gang jeg ser på din mystory på snap at det har kommet et nytt innlegg om det<3 😀

    20. Hei Stinaa♥
      Først og fremst, la jenta Være. Altså liker dere ikke at hun skriver hvor mye hun veier så ikke les bloggen hennes. Åhh… irriterende folk!
      1. Hvilken skole gikk du på ingen Drammen?
      2. Har du lyst på en kjæreste?
      3. Hvem er forbildet ditt?
      4. Liker du noen?
      5. Hvorfor flytta du alene?
      6. Kunne du Fa tenkt deg å flytte tilbake til moren din?
      ELSKER DEG STINA!!
      STÅ PÅ!!

    21. Er det dyrt og bo i leiligheten siden den er så vakker og “moderende” hvis jeg kan kalle det, det😂

    22. Tror vi burde roe oss litt ned, for er ikke sikkert hun veier 44kg, mammaen min er lege, og hun sa at og veie 44kg når man er 160 er veldig, velidg lite så..

    23. Jeg blir rett og slett sint når jeg leser disse kommentarene. Man er IKKE undervektig om man veier 44 kg! Jeg er 14 år og veier også 44 kg. Husk at alle er forskjellige og at alle har forskjellig vekt!

    24. Å være 160 og veie 44 kg er faktisk ikke så lite som mange av dere over skal ha det til. Slutt å kritiser andre mennesker, alle må få lov til å se ut som de vil og veie akkurat det de vil. Hun sier selv at hun alltid har vært tynn, helt siden hun var liten. Og siden alle kropper er forskjellige, kan noe som er normalt for en person være helt rart for en annen. Slutt å sammenlign med andre.
      Og en BMI-kalkulator kan ofte lyve, da de ikke tar i betraktning hvor mye muskler eller fett du har. Muskler veier mer enn fett, så dersom en person veier 44 kg og har nesten bare muskler vil den personen være tynnere/ha mindre volum enn en person som veier 44 kg og som har mest fett/ikke trener. Skjønner dere?
      Stina er slank, hun har en fin figur. Men hun er jo ikke sykelig tynn, hun er sunn. Og minst av alt, hun har et sunt forhold til kroppen sin. Det er vel det viktigste? Så slutt å kritiser og kommentere ting som bare påvirker negativt.

    25. Heii Stina, jeg er en 14 år gammel jente som er 1.56 høy og har (vil jeg selv si) ganske brede hofter, en passe stor rumpe og ikke 100% flat mage, dette gjør at jeg sliter veldig med å finne bukser. De fleste som passer rundt hoftene og ikke er for stor over magen er alltid for lang i beinene, og de som passer i lengden er veeldig trange over hoftene og det er ikke behagelig å ha på.
      Takk for svar.
      ~Mia

    26. Stor fan! Men hva tenker du om fremtiden? Kommer du til og blogge fram til du er 70? Eller skal du finne deg en annen jobb? Jeg har lysr til og blogge, og flytte til Kypros. Men hvordan skal du løse framtiden din?

    27. Jeg bare elsker deg❤️ Har lest bloggen i snart tre år og syns det er kjempe gøy å lese det du skriver. Stå på

    28. Skjønner virkelig ikke at folk gidder å ta til seg bryet med å kommentere vekten til Stina? Alle veier det dem veier og ser slik dem ser ut. Så enkelt er det! Hvis hun ønsker å fortelle den gjør hun det, men hun måtte ikke være nødt til å tenke seg om. Hun har all grunn til å være stolt og vise frem kroppen sin uten å måtte bli fortalt at hun er sykelig undervektig. Det kan såre like mye som å bli kalt sykelig overvektig. Uansett hvordan en ser ut er det ikke greit å rakke ned på utseende til andre. Så slutt å kommenter stina sitt utseende.

    29. det at 44 kg er lite kommer vel helt ann på kroppsbyggningen? er hun smal og har små hofter er det ikke så uvanlig.

    30. Kan du lage video der du viser noen sunne, gode og raske desserter?😍😃😊 Har spurt om dette før, men fikk ikke svar.

    31. Kunne du lage en video eller innlegg om hvordan man kan gjøre en skikkelig workout på tredemølle? Hadde blitt så utrolig glad om du svarte fordi jeg har lyst å gå ned i vekt💕

    32. Hei Stina😻
      Kor mye koster dei sugerøra som du bruker oppi kaffen din??
      Kor mange telefonar har du hatt?

    33. Jeg synes det er veldig dårlig gjort at folk kommenterer vekten din. For det først er det ikke “skremmende” lite, og for det andre har egentlig ingen rett til å komentere slike ting.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg