5 års feiring på Aker Brygge!

Siden det var 5 år siden jeg startet å blogge i går, måtte jeg ut og feire litt! Så da sendte jeg melding til skjønneste Donna, og fikk henne med ned på Aker Brygge en tur. Nærmere sagt Olivia. Det har virkelig blitt en av mine favoritt restauranter her i Oslo! Testet ut en ny pastarett, som jeg absolutt ikke klarer å huske navnet på, sammen med et glass proseco. Herlig! 

Kan virkelig ikke få sagt det mange nok ganger hvor deilig det er å ha venninner som står meg så nære, som også har blogget lenge selv. Da kan man utveksle masse idèer med hverandre, lære hverandre litt bloggtriks og man forstår hverandre på en helt annen måte, enn hva “normale” gjør. Don’t get me wrong, jeg er veldig glad i de venninnene mine som ikke blogger også, men det er ikke alltid de helt skjønner hva jeg snakker om.. Haha! 

Nå må jeg komme meg ut og få tatt litt antrekksbilder. Været er uslåelig, og det må virkelig utnyttes altså! Blogges senere :*

18 kommentarer

Siste innlegg