Leather and Zebra

Hei dere! Skulle egentlig poste disse bildene mye tidligere i dag. Men ble så mye surr med toget når jeg skulle innover til Oslo, at jeg ikke fikk gjort det. Stort smil til NSB som gjorde at jeg ble 45 minutter forsinket. Tusen takk! Men over til mer gledelige nyheter, i kveld har jeg og June vært på to forskjellige fashionshow for blant annet miinto. Skal vise dere masse bilder i morgen, men ville bare poste disse antrekksbildene først! 



Genser – WOW // Klokke – CMYK // Jakke – Bik Bok // Bukse – Junkyard.no // Sko – Bubbleroom.no

Forresten: Husker dere at jeg skrev for litt siden at jeg skal til Ios til sommeren? Hvis ikke kan dere lese om det HER. Life is a beach party har nå en konkurranse på sin facebookside hvor en heldig vinner kan vinne en gratis tur til Ios. Det eneste du må gjøre for å delta er å gå inn på life is a beach party sin facebookside HER og dele bildet som ligger aller først i albummet dems (med skriften: ATTENTION NORWAY! Del og vinn GRATIS tur til Ios med Life is a BeachpartyVinneren trekkes 10. Februar). 

22 kommentarer

Siste innlegg