Life is a Beach Party!

Hei folkens! Nå til sommeren skal jeg på en helt sinnsyk festferie med Life is a beach party. Dere har kanskje hørt om de før? TCMN dro nemlig med de i fjor. For dere som ikke har hørt LIABP fra før av, så kan jeg fortelle litt om det. LIABP er et konsept som tre gutter startet i 2011. Og selv om det er ganske nytt, er det et utrolig bra konsept. LIABP er en tour du kan dra på som går til Ios og Ayia Napa. Flybilletter og hotell er allerede booket igjennom LIABP. 

Når man booker igjennom LIABP får man informasjon om de beste festene, man får ekslusive tilbud og arrangement. I tillegg er LIABP der hele tiden for å hjelpe deg og de du reiser med, så dere får en best mulig ferie. Det som også er ganske kult er at de man tar flyet ned med, bor man også på hotell sammen med. Siden de drar ca. 100 stk per tur, så man blir ofte en samlet gjeng. Så da gjør det ikke noe om man bare drar et par venner, eller helt alene! For man blir kjent med så mye folk uansett! Men selv om man reiser med LIABP trenger man selvfølgelig ikke å være med på alle tingene. Man kan gjøre akkurat det man selv vil, og gjøre ferien til sin egen. Men hvis man vil kan man selvfølgelig være med på alle LIABP arrangementene! 

Det er sikkert mange av dere som blir litt usikre på om dere tørr å bestille igjennom LIABP, siden det er så nytt. Men de har kontrakter med hoteller og fly. De har også booket 100 seter på Norwegian flyet til den første destinasjonen. Så man kan med god sikkerhet reise med de. I tillegg er det en god betryggelse at TCMN dro med de i fjor. Dere kan også lese kommentarer fra folk som har reist med de på hjemmesiden lifeisabeachparty.com, rett under videoene der det står “What others say about LIABP?”.

Jeg gleder meg helt vilt til å reise med de, og jeg vet at det kommer til å bli en reise jeg husker resten av livet. Jeg får frysninger bare av å se videoen som de filmet i Ios i sommer. Anbefaler virkelig alle å se den videoen, da skjønner dere virkelig hvor bra det her blir! 

Den første turen som er booket er til Ios og er fra 14 juni til 26 juni. Prisen ligger på 7699,- kr. Inkludert i denne prisen er:
– Fly tur-retur til Santorini (fra Gardermoen).
– Transport tur-retur Santorini til Ios.
– Alle netter under turen på et av Ios største partyhotel: Skala hotel
– LIAPB singletter
– 1 Pool party med drinker inkludert. 
– LIAPB armbånd som gir deg rabatter på de beste nattklubbene, restaurantene, LIAPB arrangementer og vannsport i Ios. 

 – Hvis dere booker igjennom meg, altså skriver “stina” på bonuskode feltet så får dere en vorspielpakke gratis, med forskjellig drikke. 

Du kan lese mer og bestille tur –> HER <–. Bookingen har alleree åpnet, så her må dere være raske om dere vil sikre dere en tur! Du kan også lese mer og se bilder fra tidligere reiser på facebooksiden dems HER.

 

Den første turen som er til Ios er den jeg skal være med på, og jeg håper så mange av dere som mulig vil være med på en uforglemmelig festferie! 

15 kommentarer

Siste innlegg