Sushidate

I dag har jeg vært på Fuji sushi i Drammen med Victoria. Syns de har veldig god sushi der, i tillegg til at det er billig. Tror ikke jeg betalte mer enn 59,- kr for 8 biter med maki (litt usikker på om det er det riktige navnet, haha). Var også innom posten i dag og hentet noen pakker. Med en ny shorts fra Batoko, elsker den allerede! Viser dere den snart! I tillegg fikk jeg en pakke fra Ole Henriksen med  deres nye CC creme, som jeg skal prøve ut. Skal gi dere mer info om det etterhvert! 


Dere må huske å følge Vicky på instagram! @viczot


Håper dere har hatt en bra dag! Veldig gøy å lese alle kommentarene på “Hvem er dere” innlegget. Er så spennende å bli mer kjent med dere! Var også gøy å se at dere var mye eldre enn jeg trodde. Siden de av dere som pleier å legge igjen flest kommentarer er veldig unge, har jeg liksom bare sett de leserne. Men veldig gøy å se at så mange på min egen alder leser bloggen min ♥

20 kommentarer

Siste innlegg