Hvem er dere?

Kan aldri få sagt hvor mye jeg setter pris på dere som leser bloggen min og at dere legger igjen søte kommentarer både her og på instagram. Jeg leser alltid igjennom alt, og blir så utrolig glad når jeg får snille kommentarer fra dere. Men det er en ting jeg lurer på. Som jeg har lurt på lenge. For dere leser jo om meg, så dere vet jo alt det er å vite om meg. Men jeg vet jo ingenting om dere! Så det jeg lurer på er:

Hvem er dere? Hvor gamle er dere? Hva heter dere? Hvor er dere fra? (gjerne skriv noe mer også!). 

Håper dere som ikke pleier å kommentere så mye, men bare leser, også tar dere tid til å svare på dette. Er så nysgjerrig på hvem dere er! Igjen, tusen takk for at dere er så fantastiske ♥

167 kommentarer
    1. Jeg er en jente på fjorten år. Blir snart femten. Jeg bor i Asker. Jeg blogger. Jeg går på skole. Jeg ELSKER å fotografere. Jeg heter Ragnhild 🙂 Rangla.blogg.no

    2. Katrine fra Kabelvåg (Lofoten) og er snart 17 år. Går andreåret media og kommunikasjon her oppe, og trives med det 🙂 Er fotointeressert, og henter mye av inspirasjonen min fra andre bloggere (blant annet deg). 🙂

    3. Amalie, snart 16, Trondheim, går Service og samferdsel. Ei sprudlende jente som elsker hva hun gjør, nemlig hest! har også egen blogg, amam0e.blogg.no 🙂

    4. Leser hver gang du poster noe nytt! Jeg er Line fra Trondheim og er 21 år. Går vg3 påbygg og har egentlig ikke peiling på hva jeg skal bli! Liker å scrappe, tegne, male og min nye “hobby” er vel å få byttet ut garderoben. Etter flere år med joggebukse og college-gensere, har jeg funnet ut at det er mye mer flatterende å ha skjorte og jeans. hehe 🙂 Er ikke glad i å fortelle om meg selv men, det var litt! 🙂

    5. Jag heter Amanda, och är 17 år (snart 18) Jag bor lite utanför Göteborg i Sverige! 😀 Jag älskar din blogg och läser den varje dag <3 Jag heter amandaaablad på instagram hehe, uppdaterar inte såå ofta, men kommer uppdatera mer ;D

    6. Jeg heter Torill, er 20 år – 93 modell. Kommer fra en øy som heter Frøya, ligger 2 timer og 30 minutter fra Trondheim : ) Er utdannet Barne- og Ungdomsarbeider og har nå 100 % jobb fram til Juli neste år. Det var jeg som var innom deg i Hokksund, for å kjøpe Nikon J2 kameraet som du hadde på salgs bloggen din! Leser bloggen din så og si hver dag, og bare elsker den/deg! Du skriver godt, har mange fine bilder, mange tips om forskjellige ting og sier hva du mener <33 Klem

    7. Jeg heter Andrea og blir 16, om under 1mnd! Liker og lese bloggen din, å har gjort det ganske så lenge nå 🙂 keep going!

    8. Jeg heter Marianne, er 17, snart 18 år, og bor i Arendal! Går i 3.klasse studiespesialisering. På fritiden er jeg mest med venner!
      Har lest bloggen din ganske lenge nå, og digger den! Og deg! Stå på videre 🙂

    9. Jente 20 – Bor en plass nærme Bergen. Liker å lese bloggen din, fordi du liker trening, og fordi du har mange flotte outfits 🙂

    10. Thea, 16 ifra Oslo 🙂 Elsker å stå på snowboard, jogge og selvfølgelig sitte inne å ikke gjøre noen ting! 😉

    11. 45 år gammel mann fra Vinstra. Jeg er singel, bor alene, og jobber som truckfører.
      …Neida, det hadde vel vært litt rart? 😛

    12. Jeg heter May, er 20 år og bor i Kristiansund. Ble mamma for første gang til verdens nydeligste jente, Madelen, som kom til verden nå 18. August 🙂 Er også frisørlærling og interesserer meg for sminke, hår o.l. og derfor også bloggen din. Liker godt å lese blogger, og har lest din lenge nå. Titter fortsatt innom når jeg har tid (i en litt travlere hverdag) 🙂

    13. Kristine, 21 år fra Brumunddal. Elsker å blogge, er syk (fibromyalgi) så kan verken gå skole eller jobbe : Sitter for det meste hjemme hele dagen å ikke gjør noenting. 🙂

    14. Jani, jeg er 17år, kommer fra Bergen og har nettopp begynt 1vgs (igjen). Jeg liker å trene og lese. Grunnen til at jeg elsker bloggen din er fordi jeg elsker klesstilen din og du virker som en snill og koslig person!

    15. hei, jeg heter Malin, jeg er 17-18 år gammel og blogger på fritiden min. jeg elsker mote og å tegne. jeg er veldig kreativ person. jeg liker virkelig bloggen din, spesielt skjønnhets tipsene dine 😀 <3

    16. Jeg heter Ida Sofie, 12-13 år gammel.
      Bor i kristiandsand og elsker blogg,sans, synge og håndball. Jeg leser alle slags blogger men din er synsykt kul!!

    17. Heter Katarina 🙂
      er 15 år. Bor i Sande, vært i Hokksund mange ganger 🙂 Går på ski og elsker og være med hundene mine, driver oppdrett av hund. Vil begynne i drammen på videregående 😛 driver også blogg, og er mest med venner 🙂
      Leser bloggen din fast!

    18. Sigrid , 15. Bor i Oppland like ved Lillehammer 🙂 oppdaget deg på YouTube for litt over ett år siden og har fulgt bloggen din siden da :)❤

    19. Jeg heter Helene, og er 14 år. jeg bor på flisa, ca 2 timer unna Oslo. Jeg spiller håndball, der jeg er keeper, og så rir jeg. jeg bor forresten på en gård med 160 kuer, 2 hester, 4 kaniner, 2 katter, 1 hamster og 1 hund 🙂 Og jeg ELSKER bloggen din!! du er helt fantastisk <3 stå på videre

    20. Heter Guro, blir 18 i år. Jeg bor i Bærum:) men stefamilien min kommer fra Holksund og Mjøndalen!
      Går på allmenn på Vgs!

    21. Hei, er en jente på 14 år og kommer fra Bergen. Har lest bloggen din en god stund nå, og kommer til å fortsette med det!

    22. Jeg heter Elin, og er 11 år fra Oslo. Du er og har vært forbildet mitt helt siden jeg startet å lese bloggen din. <3
      Du er virkelig verdens beste blogger! Elsker deg!

    23. Jente, Marie, 16 år fra Møre Og Romsdal! Elsker bloggen din, har lest den veldig lenge. Sikkert vært fast leser i 2 år! 😀

    24. Jeg heter Jovana, er 18 år og kommer fra Serbia! 🙂 jeg blogger også på xxxlovexxx.blogg.no og bor nå i kongsberg. Jeg går påbygg her, og på fritiden er jeg mye med kjæresten, venner, jobber (har 3 jobber) og slapper av så mye jeg kan. Jeg er også en serieavhengig person, og har sett over 20 hele serier bare siden august i fjor! hehe. Men liker å lese bloggen din fordi den er interessant og du blogger så bra! 🙂

    25. Camilla, 12 år og er fra nord norge.
      Ta bilder, trene, fotball, blogg og headerlaging er mine hobbyer.
      Du er en av mine forbilder fordi du er ikke fake og du gir gode tips .. <3

    26. Jeg heter Amalie og er 17 år gammel. Nettopp flyttet til Frosta, Nord-Trøndelag. Bodde tidligere på Senja i Troms. Jeg blogger på Liette.blogg.no noe jeg har gjort i snart 2 år tror jeg. Går Studiespesialiserende vg 2 på en stor skole. Jeg bor sammen med kjæresten min Tage som jeg har vært sammen med i over 2 år (3 år til sommeren) Jeg leser bloggen din hver eneste dag og bruker deg som inspirasjons kilde. Du har hjulpet meg med å begynne å trene med videoen dine! Takk for at du er du <3

    27. Jeg heter Sølvi Birgitte Wærness, 19 år fra Levanger i Nord Trøndelag. Jeg driver bloggen solviw.blogg.no. Er for tiden å leter etter lærlingeplass 🙂
      På fritiden driver jeg med bloggen min, er sammen med kjæresten min, slapper av, går noen turer ute og liker å ta bilder 🙂

    28. Christine og er helsefagarbeiderlærling i hjemmesykepleien. 19 år fra Trondheim, men bor på landet 1 time utenfor Trondheim nå.

    29. Ariel, 13, fra Trondheim. Er veldig glad i foto. Elsker bloggen din, spesielt skjønnhetstipsene! Å jeg blogger på arielc.blogg.no 🙂

    30. Jeg heter Amalie, er 17 år og kommer fra Bergen. jeg går på barn og ungdom. og håper på å få meg en utdannelse innen barn, enten barnehagelærer eller barnevernspedagog. jeg er fast leser av bloggen din, ikke alltid like flink å kommentere, men du har en fin og positiv blogg. du virker som en sprudlende jente med mye godt humør. en ting jeg har lurt litt på er hvor du får inspirasjonen din fra. jeg har lenge tenkt på å få meg en blogg, har du noen tips?

    31. Hei, eg heite Charlotte og er 16 år men blir 17 29. september 🙂 Eg er fra Lepsøya (som er ei øy utenfor Ålesund)

    32. Jeg heter Benedikte, og er 18 år. Bor i en lite kommune utenfor Bergen som heter Samnanger. Jeg går på Studiespesialisering midt i Bergen. Jeg vil enten bli lærer eller sykepleier tror jeg, men er ikek sikker. Jeg leser bloggen din hvergang det kommer noe nytt. Bloggen din gir meg mye inspirasjon og jeg er fast leser og elsker bloggen din!

    33. Jeg er en jente som heter Celine, 15 år og bor på grensa til øst-sørlandet 🙂 Telemark et sted;)
      Digger bloggen din fortsett sånn!

    34. Jeg heter Mayra og er 14 år fra Stavanger. I fritiden min holder jeg på med cheerleading og har vært på NM to ganger, EM en gang og om en måned skal jeg der igjen! Jeg har lest bloggen din, helt siden du sendte venneforespørsel på den andre jeg hadde og ble “forelsket”! 🙂

    35. Eg heter Sofie. Er femten år. Elsker hester og foto! 🙂 Bor I Bergen. Så kult av deg å ha noe sant som dette! 🙂

    36. Hallo! Jeg heter Dina, er femten år og kommer fra en liten plass på vestlandet! Jeg turner og spiller handball og er ellers en velldig aktiv jente, elsker fotografi, mote og sminke også 🙂 Jeg er directioner og skal e vakker dag gifte meg med Harry Styles, hihi 🙂

    37. Jeg er en jente på 12 år, jeg heter Silje og leser bloggen din fast. Jeg får så mye innspirasjon av bloggen din! Jeg bor i Etnedal og har en egen blogg. sillli.blogg.no

    38. Linda 21 år fra Lillehammer 🙂 opprinnelig fra Hedmark men flyttet til Lillehammer for tre år side. 🙂
      Har akk begynt som selvstendignæringsdrivende som frisør! Er snart ett år siden jeg tok fagbrevet og trives super bra i yrke mitt!
      Har hatt kjæreste i 4 år og vi har det super bra sammen! Vært samboere i ca 2 år 🙂 ellers er jeg ei bli og åpen jente som er veldig lett og lese og bli kjent med! Skjelden det er noe vondt med meg :))
      Ha en super fin dag 🙂

    39. hei. jeg lurte bare på en ting, please svar! er det vanlig å veie 60 kilo når man er 12 år gammal?????

    40. Jeg er Anette, er fra Trysil men bor nå på Gjøvik der jeg studerer medieproduksjon. Lidenskapen er fotografering, er glad i å skrive, og ellers nyter jeg livet. Kan vel defineres som fast leser, er innom bloggen din og leser gjennom, men er nok ikke den flinkeste til å kommentere:)

    41. Anne Camilla, er fjorten å og er fra Gjøvik. Jeg elsker og trene og fotografere 🙂
      Elsker bloggen din forresten <3

    42. Heei Stina!
      Jeg er en 15 år gammel jente fra vesterålen. Jeg er veldig interessert i skjønnhet og trening, og litt mote. Går i 10.klasse på en kjempeliten skole.

    43. Hei jeg heter Silje jeg er snart 13 år jeg er en stor BELIEBER (måtte bare si det haha)
      på insagram heter jeg siljebrattekleiv 🙂
      En gang likte DU bilde mitt på insagram HERREGUD og glad jeg ble fy søren haha
      Jeg leser bloggen din hver eneste dag jeg har lest den i ca 5-6 måneder

    44. Jeg er Cathrine og er fjorten. Jeg er fra vest, litt utenfor Sandnes. Jeg spiller i skolekorps, der spiller jeg trombone. Pluss jeg er med i en sang duo der jeg spiller gitar og synger.

    45. Jeg er Kathrine, og kommer fra Sandefjord. Jeg er 18 år, og går mitt 3 år på svgs. Jeg bruker tiden min på venner og bueskyting, og har nå nylig startet opp med trening og kosthold – noe jeg får hjelp med fra en personlig trener, om jeg får kalle han det. -Ellers har jeg skilte foreldre, og selvfølgelig er det oppturer og nedturer ved akkurat det.

    46. Mitt namn er Silje Larsen, fylte nettop 15 år og er fra Årdal. Jeg elsker bloggen din veeldig mye og har skrivet flere innlegg om deg og bloggen din!! 🙂

    47. Jeg heter Inga, er 16 år og kommer fra et sted i Oppland. Har lest bloggen din snart et år etter at ei venninne viste meg den 🙂

    48. Hilde, 14 år, Bor en times tid utenfor Oslo!
      Eeeelsker å lese blogger om sminke, mote, trening osv.
      Liker veldig godt når du legger ut tips, også videoene dine er utrolig bra!

    49. Heey ! Jeg er en jente på 10 år som elsker bloggen din ! Jeg får veldig mye INSPERASJON fra bloggen din ! Du har en fantastisk blogg og blogger om det meste jeg liker ! Jeg har så lyst til å møte deg er det noen gang du kommer til nannestad ?

    50. Leser bloggen din fordi jeg er litt små forelska i deg, sånn som jenter er i Bieber, kan man vell si 🙂
      Må også bare si at du er den nydeligste jenta jeg har sett!

    51. Hei! Jeg pleier å kommentere ganske ofte 😉 Heter Lene, bor i Bergen, er 20 år. Har desverre ikke blogg så jeg fremstår egentlig ganske så anonym for deg.. Litt dumt!

    52. Emma 11 år:-) Jeg bor på et lite sted utenfor Oslo! Jeg er nok en av de yngste leserne dine, men du er en av mine største forbilder. Jeg er veldig glad i og danse og så er jeg veldig glad i Justin Bieber:)) Jeg er innom bloggen din flere ganger om dagen fordi jeg får utrolig mye inspirasjon og tips fra deg. Jeg skjønner absolutt ikke hvorfor du ikke er høyere opp på topplista. Du er den eneste bloggeren jeg sjekker fast hver dag. Takk for at du gir meg så utrolig mye med denne bloggen<3 Fortsett sånn!!!!

    53. Jeg heter Veronica, er 16 år og kommer fram Ålesund. Jeg går allmen vg1, og det jeg gjør på fritiden er å være med venner og kjæresten min, bake og shoppe. Elsker bloggen din! Du er veldig inspirerende person med unike og fine outfit’er, og jeg digger “tips”-innleggene dine. Du fortjener en plass høyt op på topplisten, syns du er en mye bedre blogger enn de fleste der. Stå på videre!

    54. Mitt navn er Maria, er 16 år gammel, går studiespesialiserende vg1 og kommer ifra Molde 🙂 Elsker bloggen din!

    55. Jeg heter Vilje, er 11 år (Altså jeg går i sjette) Jeg er fra Bryne, ikke en sånn kjent plass. Det er ein halv times tid unna Stavanger. Jeg elsker bloggen din. Elsker den stramme røde buksen din.

    56. Hei!
      Jeg er en jente på 12 år som heter Marthe. Driver egen blogg selv som desverre ikke alltid har like mye lesere. Jeg kommer fra Bergen og driver med dansing og hester.
      Jeg satser høyt på å bli “topp” blogger eller ihvertfall over 100 lesere om dagen. Det er en av mine store drømmer. Jeg leser bloggen din hver dag og elsker den♥ og deg 😀

    57. heter kristine, er 14 år og kommer fra haugesund. spiller fotball på fritiden og brenner for sminke og mote 🙂

    58. Jeg heter Marianne, jeg er 18 år og kommer fra Åssiden 🙂 Jeg er frisørlærling og jeg har nettopp begynt som andreårslærling i en salong på Åssiden 🙂

    59. Oda Kristine Høston, født 24.12.1995 i Orkdal kommune. Har bodd i Orkdal kommune hele livet, frem til i sommer da jeg flyttet til Modum kommune, i Vikersund (ikke langt fra deg) til kjæresten min. Gått to år på vgs, elenergi og venter på lærlingkontrakt – i mens går jeg på jobbsøkerkurs hos Nordic Academy i Hokksund 🙂 Har selv blogget i mange år, selv om jeg ikke er like “høyt” oppe som deg 🙂

    60. Jeg er ei jente på 17 år, som leser bloggen din hver dag, om ikke mer! Jeg blogger selv, og har fått mange gode tips fra deg gjennom de tips-innleggene du har hatt og ved å bare lese bloggen din i grunnen, hehe. Ellers jobber jeg på Europris og som tekniker på lokal radioen, og går på kokk- og servitørfag. Tror egentlig ikke jeg ender opp som kokk, men liker å lage mat så valgte det. Begynner å måle meg litt inn på hva jeg vil bli, men er enda veldig usikker! Morsomt innlegg dette da 🙂
      Ha en fin kveld! 🙂

    61. Jeg heter Laurie og er 17år gammel. Bor i Ålesund for øyeblikket og går Media linjen.
      Grunnen til at jeg leser bloggen er fordi jeg elsker bildene dine, utseendet ditt og hvor mye arbeid du legger i bloggen (Det synes for å si det sånn).
      Alle outfitene dine er inspirerende og du skriver veldig bra ikke minst. Jeg vet ikke hvor mye mer jeg skal si bortsett fra at jeg går på cheerleading et par ganger i uken, jazz også synger jeg en god del utenom det. En annen interesse jeg elsker er mote, noe du blogger mye om og derfor klikker jeg meg innom bloggen din hver dag for å lese om dagen din og se andre innlegg du poster 🙂
      Hilsen en fast leser <33

    62. Jeg heter Amanda, 20 år gammel. Bor i Sogn og Fjordane, rettere sagt Førde! :))
      Fast leser av bloggen din, liker den veldig godt! Stå på! Du er nydelig ♡

    63. Jeg heter Marion og er 12,kommer fra Drammen men bor i skotselv ❤ jeg elsker dyr og jeg spiller fotball veldig ofte! Jg er en livlig jente som elsker bloggen din!

    64. Jeg heter Tilde er 11 år kommer fra molde og jeg driver med håndball og dans og foto, du er mitt store forbilde innenfor foto og blogging. lurer på om du kanskje kunne ta en titt på min blogg det heter t0lld.blogg.no skjønner vist du ikke har tid men det betyr uansett veldig mye for meg at du ser denne kommentaren 🙂 du er perfekt

    65. Jeg heter Nora, er 15 år gammel og kommer fra Haugesund (vest-landet) 🙂
      Dette er favorittbloggen min<3 Elsker å lese om hverdagen din, sminketips, treningstips/motivasjon, klær, mote osv...
      Du er forbildet mitt<3<3

    66. Jeg heter Guro, er fra Trysil og er 20 år. Jobber for tiden på posten, men i januar begynner jeg på sminkeskole i Oslo! Jeg tror jeg har lest bloggen din i ett år eller noe sånt. Jeg likte den faktisk ikke først, fordi jeg syntes du virket så bimbo haha, men etter at jeg fulgte med litt mer så fant jeg ut at du er alt annet enn det, og nå elsker jeg bloggen din og jeg digger deg!

    67. Hei! Jeg heter Renathe og jeg kommer fra Modum:) Jeg er 12 år og elsker håndball og tae kwon do♥
      Jeg ELSKER bloggen din!!! Forresten, så deg på kino i drammen♥
      KLEM♥

    68. Hei 🙂
      Jeg er en jente på 22 fra Kirkenes, bosatt i Stavanger de siste årene. Tjener mine penger fra oljeindustrien som de fleste i byen. Er veldig jentete og lar meg lett inspirere av bloggen din som jeg leser slavisk. Har brukt dine treningstips for å få igang enkel hjemmetrening jeg lenge hadde tenkt på å gjøre, takk for det 🙂
      Fortsett å blogge!

    69. Jeg heter Ida, er (snart) 21 år, og studerer fysikk på UiO. Leser bloggen din fordi vi deler litt av de samme interessene (klær og andre jenteting) 🙂

    70. Ida-malen ,00er, elsker bloggen din og elsker youtube Chanels, mote, sminke og interiør. Tusen takk for tipset med CocoPPa♥ Det gjør det mykje gøyare og vær på telefonen. Eg synest du er eit godt forbilde som ikkje tar imot dritt fra noken.

    71. Jeg heter Dana ,er fra Palestina og har bodd i Norge i 4 år. Jeg bor på en liten by som heter Stord.
      Jeg e 19 år og går i vg3 nå. Jeg begynte å lese da i 2012 og har aldri trodd at jeg skulle bli en fast leser. må seie at du har den verdens beste bloggen. Jeg digger den. Du har inspirert meg. Du er like vakker utpå som inni , synes eg
      I fritida mi liker jeg å trener, lese, skrive og høre musikk. har tenkt å bli forfatter og journalist. Jeg må gjøre min beste. <3 STÅ PÅ

    72. Mitt navn er Sunniva, jeg er 13 år gammel og kommer fra Bergen. Jeg har akkuratt begynt på ungdomsskolen og går på privat skole. På fritiden driver jeg med fotball også skal jeg begynne på cheerleading, så jeg har 6 treningene i uken + at jeg har egen trening. Som person er jeg veldig livlig og ler for det aller meste og alle sammen kommenterer at jeg ler så masse og har en herlig latter. Hvis folk spør hvem som har den sykeste eller herligste latteren eller hvem som ler mest i klassen så er det alltid meg de svarer! Hahahah!! jeg elsker bloggen din og vil veldig gjerne møte deg en gang!!

    73. Hei!
      Jeg er en 16 år gammel jente fra Oslo, og har nettopp begynt mitt første år på videregående. Blant denne hormonelle tenåringstiden leser jeg da diverse blogger, deriblant din (som forresten er utrolig bra!), for å gjøre hverdagen mer spennende og inspirerende.
      Grunnen til at jeg leser din blogg er at jeg synes du gir utrolig gode tips til både utseende, sminke, klær og personlige temaer. Du er en stor inspirasjon, og du virker som en supersøt jente! Jeg digger at selv om du er en rosablogger, fremstår du som seriøs og moden, noe diverse andre bloggere virkelig må jobbe videre med.
      Jeg har vel lest bloggen din i nærmere to år, men jeg kan faktisk ikke huske å ha kommentert her før nå. (Kanskje jeg bør begynne med det?) Men uansett om jeg ikke gir tegn fra meg, følger jeg med på bloggen din, og jeg føler på en måte at jeg kjenner en liten del av deg gjennom den. Kanskje er det litt urettferdig for deg at du ikke engang aner hvem jeg er?

    74. Marthe fra Kjøpsvik, bor i Narvik. Er 19 år og står fast i utdanningen min som bilmekaniker pga. får ikke lærlingeplass, så har ekstra god tid til å lese blogger 😉 Elsker å synge og spille piano.

    75. Jeg er 13 år,og kommer fra Halden! Jeg elsker å spille gitar,synge og danse.Og jeg leser bloggen til hver dag 🙂 du er en av mine favoritt blogger!

    76. Eg heite Julie, er 15år og kjem ein plass utanfor Begren 🙂 Eg kommenterer nesten aldri bloggen, men det er berre fordi eg ikkje tar meg tid til det 😉 Eg liker bloggen din veldig godt, du virke som ein snill person! 🙂

    77. HALLO! Jeg heter Noor og leser bloggen din fordi du er så ufattelig vakker. Dessuten får jeg lyst til å trene pga den supre kroppen som du har, så ja. Elsker at du holder deg “på tema” og ikke skriver så veldig mye om hva du spiste igår (…). Jeg er akkurat blitt 17 år, og har akkurat valgt å begynne med hijab. Skriver derfor bloggen min, hvor jeg kan dokumentere min hverdag som hijabi. Litt politikk-engasjert, litt mote-engasjert, litt kjærlighets-engasjert.
      Er opprinnelig fra Kurdistan, men har bodd i dette vakre landet siden jeg var fire år gammel. Current location: Fredrikstad. Så det var den lille, rare leseren din!

    78. Hei Stina! Jeg heter Nora Andrea Horsrud, på instagram heter jeg noraaho. Jeg er ei jente på 12 år og liker og spille håndball. Jeg bor i Hokksund. Har sett absolutt alle videoene dine på youtube og følger alle tipsene dine.
      Mange klemmer fra Nora

    79. Mitt navn er Anna Charlotte, men alle kaller meg bare Anna. Jeg har nylig fylt 20 år, og er en nyutdannet barne- og ungdomsarbeider. Sarpsborg er byen som jeg er fra, men gleder meg til å flytte vekk fra denne byen, og inn i en leilighet sammen med kjæresten min som jeg har vært sammen med i et år den 2. oktober.
      Er for tiden jobbsøker, men er også forhandler i Forever Living Products. (Jeg selger Aloe Vera produkter som ikke tester på dyr, og kan hjelpe deg om du har et problem innen helse).
      Jeg har lest bloggen din siden februar i fjor? tror jeg. Elsket den fra første stund. Kommenterte alle innleggene dine før, men burde vel begynne med det igjen :p Hadde vært gøy å få møte på deg, men vi bor jo så langt unna hverandre :p

    80. Silje, 14 år ,bor i Kristiansund, en liten by i Møre og Romsdal. på fritiden liker jeg å være med venner, legge ut bilder på instagram og synge.

    81. Amalie, 14 år og kommer fra Lindesnes, helt nede i sør:-)
      Elsker bloggen din, og elsker alle anntrekkene du går med;-)

    82. Eg heiter Eva, 15 år. Bur Nord for bergen i Nord-hordaland. Eg går sitste året på ungdomsskuelen. og les bloggen din fast grunna den er så gjennomført og proff, med variert innhald!

    83. Jeg heter Therese og er 16år, altså 97er. Jeg kommer fra en liten plass utenfor Stavanger, som heter Tau. Jeg går første året på studiespesialiserende på strad vgs. Digger deg og bloggen din <3

    84. Jeg heter Karoline, er 17 år, og er fra Haugesund.
      Jeg begyne å lese bloggen din etter jeg kom over en sminkevideo av deg på youtube, og da hadde du sånn 1 kommentar på alle innleggene dine, og jeg har fulgt deg helt til nå! Føler meg veldig lik deg i alt du både sier og gjør, og jeg har liksom alle de samme interessene og sånn, haha! Akkuratt som å lese eg mye bedre blogg om meg selv ;p

    85. Hei jeg heter Aurora jeg er 14 år bor i Oslo går på lindeberg skole jeg har spilt i en deler filmer og jeg går på cheerleading ja det var vel det

    86. Jeg heter Andrea, 17 år og kommer fra Soknedal, 1 time unna Trondheim, og er fast leser av bloggen din. Er opptatt av politikk, ridning og fotografering, og blogging. Du er nydelig, stå på!

    87. Ida, 14 år, kommer fra Stange området❤ Vis du vil vite mere, så gå en tur innom bloggen min. Yourida.blogg.no ❤
      P.S. DIGGER bloggen din!! ❤❤

    88. Jeg er Mira, født på julaften i 98. Jeg er altså snart 15 år, går siste året på ungdomsskolen. Jeg er født og bor i Tønsberg. Driver på med dans for fritiden, og i tillegg elsker jeg å løpe. Dansing har jeg drevet med i snart 6 år og løping er ikke akkurat en hobby for meg siden dans og egentrening tar opp all tiden, men det er i hvertfall en ting jeg brenner for. Ellers er jeg glad i media og foto, ikke for å nevne min store lidenskap for dyr. Planlegger å bli veterinær, er nesten helt sikker på at det er hva jeg kommer til å gjøre.

    89. Hei 🙂
      Jeg heter Ragnhild 12 år. 01’er. Bor i Oppland fylke på Dovre. Familien min eier en cafe. 😀
      Digger bloggen din Stina <3

    90. Jeg heter Biret Guttorm og kommer fra finnmark men har flyttet til tromsø for å gå siste året på vgs. Jeg er ny leser, fant bloggen din først i midten av august engang. Før jeg skal på skolen så bruker jeg å lese bloggen din for å insirasjon til hvordan jeg kan kle meg fint. Kan vell si at jeg “kopierer” stilen din noenganger. Du kler deg så utrolig fint og du har skikkelig bra klesstil. Har faktisk fått noen kommentarer at jeg alltid kler meg så fint til skolen. Det kan jeg takke deg for! 🙂

    91. Jeg heter Ronja, er 13 år og kommer fra Alta i Finnmark 🙂
      Liker å danse, spille teater og høre på musikk 🙂
      Og jeg får inspirasjon, motivasjon og selvtillit av bloggen din <3<3<3<3

    92. Jeg heter Karlina, jeg er snart 15 år og kommer fra Moelv som ligger i Ringsaker,Hedmark 🙂 Er veldig glad i å ta bilder og drømmer om å bli fotograf 🙂 Har lest bloggen din i en ganske god stund nå, litt morsom historie på hvordan jeg fant deg! hehe! jeg ville ha noen blogger å lese, så jeg bare søkte må mange random navn+.blogg.no også kom jeg over bloggen din og siden den dagen har jeg lest bloggen hver dag 🙂 Tusen takk for at du er du Stina <3

    93. Jeg heter Sarah Emilie, er 14 år og kommer fra Bagn som ligger i Valdres, Oppland. Jeg liker å danse og turne, trene, henge med venner og høre på musikk! Jeg syns du er kjempeflink til å blogge, du er seriøst proff og du er dritpen! Er glad for at du prøver å være sunn, fordi det prøver jeg også og du har hjulpet meg litt og påvirket meg til å drikke vann og trene! Tusen takk!
      Digger bloggen din og deg, Stina<3 Lykke til videre

    94. Jeg heter Cornelia er 16 år og bor i Norges eldste by, Tønsberg. Er veldig opptatt av mote og trening og din blogg er en stor inspirasjonskilde 🙂

    95. 23 år gammel jente som har bodd litt her og der i Norge, men lengst i Drammen. Bor nå i Oslo med mannen min, jeg jobber mens han går på norskkurs 🙂

    96. Marta Langemyr, 14 år gammel og bor i en liten Sørlandsbygd, kalt Vegårshei. Har alltid ønsket å bli en toppblogger som deg, men har lite motivasjon til å forsette bloggingen, men er fast leser og blir like inspirert hver gang 🙂

    97. Jeg er fra Drammen, 21år og begynte vell å lese bloggen din fordi vi har felles bekjente og alltid syntes du har vært ei pen jente :). Jeg heter Lisa Marie :).

    98. Jeg er Margrethe E.H og kommer fra Narvik og er 10 år, jeg har en kanin som heter Totten og to andre brødre.

    99. Heter Julie, er snart 14 år og kommer fra Bergen! 🙂 Liker å lese bloggen din pga den er så “ekte”. Haha, hørtes litt vel dumt ut, men syns den er bedre enn andre rosabloggere som skal fremstille alt så perfekt!

    100. Hi my name is Joshua, I’m 22 years old and I live in Los Angeles. First I apologize if there is anything lost in translation, I always have to push the translate button and some of the things that are translated are not entirely correct but they are close enough. I am attending a university and majoring in business and transportation. I enjoy football baseball, camping, dirtbikeriding hiking and being a big kid. Lol I have to admit the first time I noticed you it was because your looks, your gorgeous. As I found my way to your blog It soon became clear to me that your pictures are only half of what your doing. Your blog is beautiful, and innovative and most of all, it’s inspiring. 🙂

    101. Jeg heter Kristìn, fyller snart 21 og bor oppe i kalde nord.. hehe, nærmere bestemt Sortland. 🙂 Jeg bor sammen med min kjære samboer og 2 chinchillaer og jeg er telemontørlærling men blogging er min største hobby!

    102. Jeg heter Kristiane, jeg er 15 år og bor i Drøbak. Gikk inn på bloggen din for første gang for et åt siden, og har vært hekta siden da. :*

    103. Mitt navn er benedicte, er 19 år og kommer fra narvik (nord i norland). Jeg går studiespess her oppe. på fritiden er jeg mye med venner, jobber, trener (litt), går på skole og er veldig opptatt av å få gode karakterer, haha.. dagene mine er fylt opp og får akkurat tid til å gjøre det jeg må (men ikke så mye ekstra) Har lest bloggen din i ca 1 år nå og er den første jeg klikker inn på 🙂

    104. Jeg er en jente på 13 år. Er 01’er og bursdag 1.Januar. Jeg er ganske så moden for alderen, men kan være ganske så barnslig hvis jeg vil. Jeg er brunette, og har bølgete kort hår. Jeg er 1.55cm høy. Jeg blir ofte kalt for gærn, og det vet jeg ganske så godt hvorfor. Jeg er ganske random og kan når som helst skrive en setning, som ikke gir noen mening.
      Jeg er belieber & selenator.
      Jeg er stor fan av Liverpool, liker du dem kommer vi til å bli ganske så gode venner 🙂 Christiano er den beste fotball spilleren.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg