Ukens spørsmål #22

Hvor bor du?
– Har lagt merke til at mange har spurt om dette i det siste, spesielt på instagram. Syns det er litt (veldig) creepy at flere av dere prøver å finne ut adressen min. Skjønner liksom ikke helt hvorfor dere vil vite det. Men bor i Hokksund. Men vil ikke si hvor i Hokksund jeg bor. Det syns jeg er privat.  

 

Hvordan gikk det med 21 day’s challeng’en? Den hvor du skulle la være å spise snop i 21 dager. Fikk ikke med meg at du nevnte noe mer om den.
– Glemte helt bort å skrive hvordan det gikk! Klarte meg i sånn 16-17 dager. Men så sprakk jeg! Haha. Er altfor avhengig av godteri, så klarte ikke å holde meg unna. 

 

Er det “normalt” å gå med hæler til vanlig? Syns det er utrolig fint, men også ganske kjipt at ingen gjør det her hos oss. 
– Nei det er det ikke. Men jeg blåser som regel i hva andre syns er normalt eller ikke. Om man vil gå med hæler, så gå med hæler. Kommer selv fra Hokksund, som er verdens navle. Så er ikke så mange som går med høye hæler og er stiv pynta akkurat. Men sånt kan man ikke bry seg om!

 

Siden du startet å trene, har puppene dine på en måte blitt mindre, siden du fikk mer muskler? Vil gjerne trene jeg også, men jeg er redd for at de blir små/borte 🙁 
– Mine har ikke blitt mindre. Men det er fordi jeg ikke hadde så mye fett i puppene mine. Hvis man har masse fett i puppene sine, så vil jo det forbrennes når man trener. Men plusset er at man får fastere og hardere pupper når man trener og bygger muskler. 

 

Kan du lage en video der du viser hvordan en trener lår og legger?
– Det har jeg allerede gjort! Sjekk videoen under. PS: Alle øvelsene kan man gjøre i hjemmet.

 

Hvilke snaps vil du at vi skal sende til deg? Skal vi sende snaps, akkurat slik vi sender til venner (Hva skjer? – Akkurat kommer hjem fra shopping! – Kosekveld med beste – ut å jogge), eller ville det irritert deg litt?
– Etter at jeg offentliggjorde snapchat’en min (stinablogg) så har jeg fått ekstremt mange snaps av dere. Setter utrolig stor pris på de koselige snappene jeg får av dere ♥ Men har også fått sykt mye random snaps, som ikke har noe med meg å gjøre. Så vil helst ha snaps som kun har med meg å gjøre, hvis ikke blir det aaaaaaaltfor mange snaps. 

 

Hvordan får du så bra videokvalitet på YouTube?
– Først og fremst så filmer jeg med et veldig bra kamera (Canon EOS650D). I tillegg redigerer jeg videoene mine i Windows Live Movie Maker. Og når jeg lagrer filmene velger jeg alltid “For HD skjerm”. Så bare laster jeg den opp på YouTube. Siden det blir så store filer tar det som regel 4-5 timer å laste opp en video som er på 3-5 minutter.  


Den grønne toppen fra Cubus. Smitter en av på bh’en din når du bruker den?

– Nei har jeg ikke merket noe til det. Men har ikke rukket å bruke den så mye enda da.

 

 Åssen takler du det når du får “hate” kommentarerer på bloggen? Har sett at du ikke alltid får gode tilbakemeldinger? Gjør du noe med de? Har det gått utover hvordan du er?
– Nå er jeg heldigvis ikke den type blogger som får flest hat kommentarer. Men når jeg får stygge kommentarer pleier jeg ikke å bry meg om de. Det er jo de som har et problem, ikke jeg. Som regel setter jeg ip-adressen dems til blokkering. Så de ikke får kommentert på bloggen min igjen. Siden det er min blogg, så gidder ikke jeg å finne meg i at andre slenger dritt til meg, på min blogg.

Det er jo sikkert mange som snakker dritt om meg, spesielt bygdefolk. Fordi de er misunnelige på hvor langt jeg har kommet. Men mitt motto er bare: Haters gonna hate. Så uansett hva man gjør så er det alltid noen som kommer til å mislike deg for det. Så man kan like så godt gjøre som man selv vil. 

 

Hvordan fikk du håret brunt igjen, når du nettopp var svart?
– Mye av hårfargen har blitt vasket ut (selv om jeg brukte permanent farge). I tillegg har nok solen gjort sine triks. Har egentlig ikke lyst til at det skal bli lysere nå. Vil ha det mørkt!

Har du kjæreste?
– Nei det har jeg ikke.

 

Har du noen tips mot kviser? 
– Kviser er noe nesten alle ungdommer får. Har selv slitt med kviser fra jeg var rundt 16-17 år. Mye av kvisene kommer fra hormoner. Men det er noen ting man kan gjøre for at det skal bli bedre. Har skrevet to forskjellige innlegg som kan hjelpe på kviser: 
“Hvordan bli kvitt kviser”
“Hvordan unngå kviser”  

 

– Noe du lurer på til neste uke?

29 kommentarer

Siste innlegg