Ukens spørsmål #2

I wanted to ask, how tall you are :))) Btw. you are soooo lovely. I like you blog 🙂
– Thank you so much 🙂 I am about 163 cm.  

 

Hvordan lagde du en slik leserundersøkelse og hvordan la du den ut på bloggen?
– Lagde den HER. Tok bare print screen av den og la den ut som et bilde, men link på.  

 

Hvordan kamera tok du det gif bildet med? Og hvordan redigerte du det slik?
-Jeg brukte Nikon J2 kameraet mitt. Hadde på innstillingen “bare valgt farge”. Så satt jeg kameraet på stativ og tok bilde av armbåndet med forskjellige farge innstillinger på kameraet. Så la jeg bildene sammen i photoscape under “Animert gif”.

Hvordan fikk du lagt ut gif på bloggen?
-Jeg lastet opp bildet på tinypic.com og kopierte det inn på bloggen. Det går ikke ann å legge ut gif’s ved å laste de opp på den tradisjonelle måten. Så det er grunnen til at jeg gjør det slik. 

 

Wow :O Bruker du extensions til vanlig? 🙂 På det bildet der også? 🙂
– Ja. Bruker tape extensions, fra locksandbonds.com. De sitter på hele tiden. Du kan lese mer om de her: http://stina.blogg.no/1352037082_alt_du_trenger__vite_.html
 

 Hva jobber du med/som?
– Bloggen er først og fremst jobben min. Men jobber også som servitør en gang iblandt. Og modell da.

 

Kanskje litt dumt spørsmål, men er det bare sånn vanlig olivenolje som man bruker i mat? Som man bruker til å vaske sminkekostene sine til?
– Ja. Jeg bruker helt vanlig olivenolje blandet med zalo.

21 kommentarer

Siste innlegg