Silikon or not?

Fikk en liten melding på facebook i går om at det var lagt ut innlegg om meg på toppsladring.org. Der hadde det blitt skrevet en ganske latterlig påstand. Der var det nemlig en leser som var sikker på at jeg hadde tatt silikon. Leseren skrev følgende: 

-“Hei toppsladring.
jeg leser en blogg stina.blogg.no og hun sier hun ikke har silikonpupper i dette innlegget http://stina.blogg.no/1338596972_silikonpupper.html. men når man ser på bildene av hun på det innlegget og dette her http://stina.blogg.no/1354628323_hvordan_fremheve_bl_y.html så ser man at hun MÅ ha noe. hva synes dere?
ps.elskerdere <3″

Kan med en gang si at jeg har ikke tatt silikon. Hvis jeg noensinne kommer til å ta det, kommer jeg til å være åpen om det. Og da får dere lesere vite det. Har skrevet innlegg om dette før. Men var visst ikke så lett å tro på meg. Så derfor sier jeg det igjen. NEI, jeg har ikke tatt silikon. OK?

Bildet leseren mente at det så ut som jeg hadde tatt silikon. Syns nå ikke det ser sånn ut jeg da men..

49 kommentarer
    1. Du har nydelig kropp og du er heldig som får så fine bryst i push up… jeg kommer nok til å ta en vakker dag for hater å ha så små pupper som jeg har, vil ha dem så store som når jeg går med bh om du skjønner xD

    2. Den meldingen kan vår fra en jente som ikke har peiling på bh og bikini.. Det finnes utrolig monge forskjellige varianter og noen ser det faktisk ut som personene har tatt silikon fordi de er så mye push i og former puppene “perfekt”. Menst andre bher og bikinier ikke har noe i. Også har det mye med om man “fikser” på puppene osv i bh/bikinien. Du har passe størrelse på puppene dine og det burde du ver stolt over ! 🙂

    3. Skjønner ikke hvorfor folk skal påstå ting de ikke har peiling på. Synes det er bra at du er ærlig. Du er ei råflott jente så du har heller ikke noen grunn til kirurgi egentlig.
      Husk at gutta liker aller best at jenter er 100% ekte og ikke no silikon eller annet fake.
      Hilsen en gutt på 20 år 🙂

    4. Latterlig at folk driver sånn. Må man ha silikon bare fordi man har store pupper? Er sikker på at du hadde sagt det til oss, hvis du hadde tatt silikon, haha

    5. Du ser bare naturlig vakker ut, med en naturlig nydelig kropp!
      Du er bare så utrolig inspirerende, både når det kommer til klær, men også når det kommer til treningen!

    6. Du er en stort blogg inspirasjon! Du tørr å blogge om ting som andre ikke ville ha tenkt på det engang! Og at du tør å gjør det!
      Det bør hatere sette pris på!
      Ps: Elsker bloggen din! <3 🙂

    7. hahah
      har ikke FOLK noe interessant å diskutere om enn dette her ??
      det er jo for en rar sak for å diskuteres. dette er stinas business, OG DE ANDRE må ikke blande seg inn …DUHHH , leave her alone
      du er så fin stina, kanskje dei ser store ut, når du kler bikini . i vanligvis ser de ikke store ut at folk må merke dem hver gang de ser bildene. uansett ikke hør på de folk her. du må ikke tar silikon 😛 du e vakker og fantastisk sånn du er

    8. jeg fikk i hvertfall med meg at du hadde skrevet at du startet med p-piller fordi du ville bli kvitt kviser og derfor fikk du litt store pupper enn vanlig. Det var ikke noe mer enn det og jeg har vært fast leser hos deg kjempe lenge nå og jeg vet at du har kjempefin kropp. Du trener ofte og holder deg i god form! skjønner ikke at noen kan si det bare fordi du har den kroppen!

    9. Sånn e ser det på innleggene. Nei, det ser ikke ut som du har tatt silikon, men kanskje har 2 veldig forkjellige bh-er på 🙂
      Kanskje den ene er litt stram eller kanskje den andre er litt stor, for ja det er forskjell på puppene men ikke Silikon forskjell.
      Vet ikke om det var så pent skrevet dette heller men.
      Digger bloggen din, håper du har lyst til å lese min, å se om du kan gi meg noen forslag om hvordan gjøre den bedre (hva som helst ).
      😀

    10. Synes du ser flott ut! Og det er så teit at folk lager sånne rykter. Og jeg skjønner heller ikke hvorfor det blir fremstilt så negativt! Om man tar det slik at det ser naturlig ut og ikke gigantiske ballonger, ser jeg ikke hvorfor dette er så ille.

    11. Kan forstå at folk tar den forhastede beslutningen, for jente.. du har jo store flotte former! Uansett. Dette er faktisk første gang jeg er inne på bloggen din, og etter å ha sett meg rundt, lest litt her og litt der har jeg funnet min foreløpige favoritt blant Norges blogger! Jeg leste et innlegg lenger ned der du sa du kanskje kunne virke litt overfladisk.. men virkelig, overfladisk? Innlegget om seksuell debut er ikke akkurat overfladisk, å snakke om sminke og moter (som i mine øyne er KUNST) er ikke overfladisk! Du har en flott blogg, legger ut noen flotte bilder som inspirerer til blogging and so on! Jeg digger bloggen din allerede jeg! 🙂

    12. Du er kjempepen og ta det litt som et komplimang at du har store, fine pupper hehe 😉 Om bloggere slutter å bry seg om hva som blir skrevet på den mongobloggen vil den etter hvert forsvinne bort 🙂 Ha en god helg, Stina!

    13. Om du vil ta silikon eller ikkje, blir opp tildeg og ingen andre. Heller ikkje la andre lesera eller andre oppmuntre deg til å ta det, eller overbevise deg om det, for det er jo veldig privat. Bra at du er så open om slikt! 🙂 Nokon kan nok ikkje forstå at det er mogleg å ha slike brystparti naturlig. Stå på! Digger bloggen <3

    14. Det er litt rart at alle som har større pupper enn mange andre blir tatt for å ha tatt silikon. I tillegg når du er blogger og har store pupper tror alle med en gang at man har tatt silikon uten å si det til leserne. Det er jo helt opp til hver enkelt om man tar silikon eller ikke. Synes det er kjempe fint at du er så åpen om det og gjør oss lesere sikker på at du ikke har silikon. Men shiiit, den kroppen du har !! Grønn av misunnelse her jeg sitter, hehe. Stå på ! 😀

    15. åh, hater at andre må sladre og bitche, når du har sagt at du ikke har silikon, så vet jo du best selv! du har jo helt perfekt kropp da, du hadde ikke trengt silikon uansett 😀

    16. På akkurat dette bildet ser det fakrisk ut som at du har silikon. Du ser flott ut som alltid, men det ser ut som at de er pushet opp en god del, noe som gjør at det ikke ser så naturlig ut.

    17. marthe: Hahahahaha! Nå fikk jeg jaggu meg en god latter. At du klarer å drite deg så heftig ut er helt vilt. Ingen av de bildene er av meg 😉 Jaja, sånn går det når du er frekk mot andre. Bør kanskje sjekke fakta først. Herregud. Ere mulig.

    18. Du er fin. Det eneste jeg vil er at du skriver noe til meg fordi jeg har aldri snakket med en kjendis før. Værsåsnill og ikke flytt!! Og du er perfekt på din måte og vær fornøyd med deg selv for du er så vakker og det syns alle. Alle skriver du er så vakker, du har fin kropp osv..
      Stor klem fra Ida Sofia 10 år

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg