Svar på spørsmål

Jeg lurte på om du kunne lage et innlegg om hvordan du legger inn ukens blogg i sidemenyen?
Jeg legger den inn i html kodene. Men det er forskjellig fra design til design. Så det er best at du leser på DENNE bloggen om html koder. 

Hvordan trener du?
Har skrevet et innlegg om treningsprogrammet mitt HER.

Hva skal til for at du skal lese en blogg?
Fint og lyst design. Store og gode bilder. At bloggeren skriver personlig

Hvor er nagle bh’en fra?
Den er fra madlady.se 

Har du weheartit?
Jepp! weheartit.com/stinablogg

Hvilket kamera har du?
Bruker to forskjellige. Speilrefleksen min er Sony a330. Minikameraet mitt Nikon coolpix S01. 

Har du snapchat?
Ja. Men vil helst ikke legge den ut på bloggen. Orker ikke masse surrebilder fra fremmede. 

Er du kristen, altså tror du på gud og jesus å sånt?
Nei. Absolutt ikke! Har aldri trodd på gud, og kommer ikke til å gjøre det heller.  

 

Når var du med i hotel cæsar?
Var i desember 2009. Husker dessverre ikke helt hvilken episode det var.. 

Hvilke redigerings-program bruker du for bilder/videoer?
Videoer redigerer jeg alltid i windows movie maker. Bilder redigerer jeg i picasa, picmonkey.com og pixlr.com. Kan lage en bildetutorial om hvordan jeg redigerer bildene

25 kommentarer

Siste innlegg