8. Funfacts om meg

1. Da jeg var liten fjernet jeg mandlene mine på Kongsberg sykehus. Legene klarte kun å fjerne en og en halv mandel, så jeg ble kjørt med ambulanse til Drammen sykehus. Var sykt nær på å dø. Til den dag i dag nekter jeg å være på Kongsberg sykehus. De som opererte meg må ha vært sykt inkompetente, som nesten drepte meg. 

2. Da jeg gikk i 4. og 5. klasse gikk jeg på adventistskole. Det er en privatskole som ligger i Mjøndalen. Rosendal heter den. Veldig koselig skole. Men ble altfor kristen for meg.

3. Jeg har sær humor. Type; guttehumor som man ikke forventer at en jente har.

4. Når jeg har under 1000 kr på bankkortet får jeg helt panikk. Klarer ikke å være blakk.

5. Jeg har angst for hår. Det værste jeg vet om på gutter er hårete brystkasser, ape-hårete bein, hår under armer og hår der nede. Nasty shit. 

6. Jeg hisser meg sykt fort opp i trafikken. Klikker helt hvis folk kjører sykt sakte eller ikke bruker blinklys. Jeg er den type bilist som er den kjappeste til å gi fingern og tute på andre. Haha!

7. Jeg ser alltid det positive i alt. “Always look at the bright side of life” er favoritt uttrykket mitt. Følger det virkelig til punkt og prikke. 

8. Jeg fins ikke nysgjerrig. Jeg klarer aldri å få med meg om folk har fått seg kjærester eller andre ting. Jeg er virkelig ikke den som prøver å tvinge personlige ting ut av andre. Hvis folk vil fortelle meg ting, så kan de det. Men jeg kommer ikke til å sitte å grave etter ting. 

 

 OBS: Husk å melde deg på konkurransen der du kan vinne en elektrisk tannbørste. Trekker ut en vinner i morgen! Gjør det HER

48 kommentarer

Siste innlegg