Vinn elektrisk tannbørste fra Oral – B

AVSLUTTET!!!!

Jeg sverger alltid til de elektriske tannbørstene siden de fjerner plakk mye mer effektivt og etterlater tennene helt glatte. For å ha sunne og hvite tenner er det viktig at man får pusset tennene ordentlig. Så den siste måneden har jeg prøvd ut en ny elektrisk tannbørste. Den er fra Braun og heter Oral – B Trizone 500. Oral – B er det merket som er mest anbefalt av tannleger verden over. Jeg er veldig fornøyd med denne tannbørsten og det kjennes ut som det er en blanding av en elektrisk tannbørste og en vanlig tannbørste. Som passer midt i blinken for de aller fleste! 

Siden jeg er så fornøyd med denne tannbørsten, skal jeg lodde ut en til en heldig leser! Så da er det bare å følge stegene under for å vinne den. Jeg kårer en vinner 24 oktober, vinneren annonseres på facebook.

FOR Å VINNE MÅ DU: 
– Legge igjen navn og e-mail adressen din i kommentarfeltet ( viktig! Så jeg kan kontakte deg) *
-Like facebooksiden min HER (sjekker om du har gjort det). 


Produktet er sponset, men 100% ærlige meninger. 

201 kommentarer

Siste innlegg