Svar på spørsmålsrunden

Hvor ofte spiser du godteri?
Hmm, noen ganger hver dag. Men som oftest  bare en gang i uken. Prøver å la være å spise godteri. 

Hva liker du best ved deg selv?
Utseendet; Øynene mine. Personlighet; at jeg har sterk viljestyrke.

Hva er din mening om bitching?
Get lost bitches. Det værste jeg vet er bitching. Hater når jenter skal lage så mye drama og snakke dritt bak ryggen til hverandre. Grow up.  

Hvor høy er du?
Ca 160-163 cm. Short as fuck..

Hvor mye veier du?
Veide meg sist på morgenen i dag. Da veide jeg 45,2 kg.  

Hva ser du etter i en blogg?
Fint design, gode og inspirerende innlegg, personlighet, osv.  

Hvor kjøper du det fleste klærne dine?
Bik Bok, Cubus, Vero Moda, H&M, osv. Liker godt “billig kjedene”. Spesielt når man ikke har verdens høyeste inntekt.  

Hva heter du på instagram?
stinablogg 

Hvilken hårfarge har du på håret ditt? 
HER er innlegget om hvordan jeg farget det, HER er innlegget om det selve håret mitt.  

Har du noe bra treningstips til folk som er nybegynnere når det gjelder trening? 
Har skrevet noen tips HER.  

Liker du Justin Bieber? 
OMG, JB lizzom. Løv him so much! Neida.. Er ikke en belieber. Men syns han er veldig flink og en talentfull gutt.  

Fester du mye?
Jepp! Hæla i taket hver helg! Må bare drikke hele tiden. Kan ikke annet enn å feste hver helg. Festing er livet. Også trener jeg ikke, så da kan jeg drikke så mye jeg bare vil! 

Hvor lenge har du spart for å få så langt hår?
Hmm.. Ca 3-4 timer. Gikk veldig fort! 

Tre ting du liker og tre ting du ikke liker med deg selv?
Liker; utseendet mitt er jeg fornøyd med, at jeg er blogger og at jeg er flink i matte.
Liker ikke; immunforsvaret mitt, at jeg er utålmodig og kresen. 

Hva inspirerer deg mest når du velger klær?
Som regel velger jeg klær etter hva som er “in” for øyeblikket. Men blender det inn med min egen stil også. Jeg syns det er viktig å alltid gjøre moten om til noe du selv liker. Og ikke bare gå med noe fordi det er “in”.  

Har du kjæereste?
Nei. Hvis jeg får det kommer jeg nok til å si det på bloggen. Kommer litt ann på hvor komfortabel gutten er med bloggen.

Hvilke blogger leser du?
Fotballfrue, sophieelise, carolinecf, cathinthecity, nettenestea, imfancy

Hvor ofte trener du?
Ah, verdens vanskeligste spørsmål! Jeg er veldig periode person når det kommer til trening. Noen uker kan jeg trene 5 ganger per uke, men andre ganger kan det gå en måned uten at jeg trener. Så umulig å svare på!  

Topp tre artister/band du liker?
Skrillex, Lana Del Rey og Jeffree Star.  

35 kommentarer

Siste innlegg