Tren som Khloe Kardashian!

annonse – annonselenker; Stronger og Nelly

Mandag og ny uke! Dere vet hva det betyr? Nytt treningsprogram! Denne uken skal vi trene som Khloe Kardashian. Hun er jo dronningen av trening, og forvandlet både sin mentale helse og kropp med trening. Jeg har googlet masse rundt og funnet hennes treningsprogram fra “revenge body”, så det skal jeg dele med dere nå!

TRENINGSTOPP HER
TRENINGSTIGHTS HER
SKO HER

 

Denne uken gjør jeg det litt annerledes, i og med at jeg forrige uke kun hadde bilder med lang tekst for å forklare hver øvelse. Det syns jeg er litt kjedelig, så denne gangen lagde jeg hele små GIF videosnutter så dere kan se hvordan alle øvelsene faktisk gjøres. Syns det er mye lettere og bedre å gjøre det sånn! PS; GIF’ene kan bruke et minutt eller to på å loade, så om de ikke funker med en gang, la siden laste litt. 

I dette programmet bruker jeg både vekter og treningsstrikk. Begge kan kjøpes til en billig penge på treningsbutikker. Om du ikke vil bruke penger på det, kan du fylle et par 1,5 liters flasker med vann og bruke det som vekter, og på øvelsen med strikk dropper du bare strikken og gjør noen flere repetisjoner. Husk å ta 20-30 sekunders pause mellom hvert sett. 

 

ØVELSE 1
12 repetisjoner per arm x 4 sett

 

Øvelse 2:
12 repetisjoner (en repetisjon er en hel runde som på videoen under) x 4 sett

ØVELSE 3
12 repetisjoner x 4 sett

stinablogg workout

ØVELSE 4
12 repetisjoner per arm og ben x 4 sett
 

 
ØVELSE 5
12 repetisjoner per ben x 4 sett
 

TRENINGSTOPP HER
TRENINGSTIGHTS HER
SKO HER
 
—————————
 
Er du klar for en ny og sprek uke? 💪🏼💦
 
 
27 kommentarer

Siste innlegg